Co się dzieje na #polish?

in #polish5 years ago

W końcu znalazłem chwilę czasu by przejrzeć ostatnie dyskusje na #polish (nie wszystkie). Wydaje mi się że wracamy do tematu który już przerabialiśmy gdy @fervi rozpoczął nagonkę na @wideoprezentacje. Powód był jeden: Ator publikuje 3 a nawet 4 posty dziennie. Powtórzę to co wtedy mówiłem: każdy ma prawo publikować tyle postów ile chce.

Mam nadzieję że @hallmann będzie publikował co najmniej 10 postów dziennie a ja będę podbijał wszystkie aż do momentu w którym zrozumiecie że na Steem jedynym czynnikiem który może zablokować możliwość publikacji postów jest brak Resource Credit.

@fervi, nie miej żalu ale wydaje mi się że czasami zbyt łatwo ulegasz wpływom innych osób. Polecam Ci "chłodną" analizę tego komentarza:

https://steemit.com/sp-group/@wzp/re-nieidealnamama-re-wzp-re-sp-group-up-wizjer-reaktywacja-120-polish-content-review-20190413t062237002z

Ps. Nie wywołujcie mnie w postach bo to do mnie nie dociera (steempeak)

Sort:  

10 postów dziennie nie dam rady publikować :P Już to kiedyś pisałem, ale powtórzę (zwłaszcza dla tych, którzy lubią liczyć innym wspisy): przed wejściem na Steemita publikowałem codziennie 1-3 posty na swoim fanpejdżu na FB. Były to głównie zdjęcia, moja muzyka i różne przemyślenia. W grudniu 2017 roku założyłem konto na Steemit i przeniosłem swoją aktywność na tę platformę. Od tamtego czasu na swoim fanpejdżu publikuję tylko linki do Steemita. Od stycznia 2019 dodaję też zdjęcia sferyczne (bo Steem nie wspiera tej technologii).

Innymi słowy: na Steema wrzucam tyle samo postów co kiedyś na FB. Staram się to robić codziennie, bo robiłem tak zanim poznałem Steem. Wiem też, że moje posty mają swoich odbiorców i trochę osób za ich sprawą założyło sobie konto. I to dla mnie jest ważniejsze niż głosy Ferviego czy Diosbota.

Co z tego że Ator udostępnia dużo postów? Przecież nie są to posty identyczne, każdy z nich różni się treścią. Nie można nazwać tego spamem. 4 posty to wcale nie tak dużo. Chłop od kilku ładnych lat wrzuca na Youtube po kilka filmów dziennie więc, każdy z nich chciałby również tutaj podlinkować. Mógł by zrobić to w jednym poście który na bieżąco by edytował, ale po co skoro RC mu na to pozwala to niech je wykorzystuje.

Nie o Atora tu chodzi... :)

Eee nie odniosłem takiego wrażenia. Wszystko z tego jak śledziłem to chodziło o 1. Nadmierne podbijanie postów własnych m.in. Twoim botem, potem było zaś oskarżenie wobec Ferviego i całego pl-artykuly że wrzucane jest gówno i też potem podbijane w domyśle jak ja to rozumiałem też niewłaściwe użycie dużych głosów. Wydaje się że w ogóle nie chodzi o samo publikowanie treści, a jedynie o formę wspierania autorów polskiej społeczności.

Może. Ogólnie co mi się nie podoba to próba (przynajmniej przez różne osoby) narzucania np. tematów dla ludzi, której chcę uniknąć. Każdy może pisać co chce, a ja (i inne osoby) mogą to pomijać.

Tylko ludzie tego nie chcą słyszeć. Oni chcą bym w pewien sposób narzucał swoją wolę (jak mają być budowane posty) na innych. Osobiście uważam, że każdy może publikować na pl-artykuly jeśli będzie te 200 słów + nie będzie obrażał innych. A jak post mi się nie podoba to omijam - ale niektórym to przeszkadza


A co do Hallmanna - Tu nie chodzi o to, że podbijasz posty Hallmanna. Tylko dla mnie to ściema z tą całą fundacją, że coś takiego jest. Sam przez długi czas upvotowałem hallmanna, bo "no przecież musi opłacić czynsz, a to go sporo kosztuje". Tylko, że to nie jest prawdopodobnie prawda.

ściema z tą całą fundacją, że coś takiego jest

Wystarczyło zapytać Hallmanna http://fundacjatradycji.pl/?p=892
Ja się bardzo cieszę że istnieje taka placówka kulturalna, która dodatkowo zajmuje się promowaniem Steem

no przecież musi opłacić czynsz, a to go sporo kosztuje

Soros mu nie opłaca, bo wtedy by wyglądał jak ta cała hołota z czarnych marszów domagająca się aborcji na żądanie i promująca homoseksualizm (marsze LGBT). Nie zauważyłem też by nosił koszulki typu OTUA

http://fundacjatradycji.pl/?p=892

Akurat ten link jest niefortunny, bo 1% zbieramy za pośrednictwem zaprzyjaźnionej organizacji, która ma status OPP i to jej KRS jest podany na naszej stronie (i dlatego trzeba wpisywać cel szczegółowy). Dla Ferviego może być to jednak punkt zaczepienia dla spiskowej teorii, że Fundacja Tradycji Miast i Wsi nie istnieje, akcja German Death Camps to była mistyfikacja sfabrykowana we współpracy z TVP, Królestwo Bez Kresu to tak naprawdę mój pokój z zielonymi ścianami, na które w odpowiednim programie nakładam "wnętrza", zdjęcia ze spotkań to fotomontaże, a streamy ze steemowych meetupów publikowane niegdyś na DLive to teatrzyk odegrany na greenboxie za srebrniki przez Santariusa, Romualdda, Basementdisco, Pocztówki z Lublina, TechBrejwa, Pdj85coexist, Mciszczona, Kaysh, Marcona, Itknighta, moją żonę i kogoś tam jeszcze. A wszystko to dla kilku "eurogąbek".

Swoją drogą (tak całkiem poważnie) było kilka spotkań steemowych, podczas których Fervi mógł przekonać się osobiście, że to nie jest żadna ściema, ale nie skorzystał ani razu. W przeciwieństwie do wspomnianego Santariusa, który mimo znacznej odległości i kiepskiego dojazdu był w KBK dwa razy.

PS. Tutaj jest film z KBK, na którym można się rozejrzeć:

Ja tylko nadmienie, że mniej wiecej od godziny jestes publicznie pomawiany na polskim discordzie, to tak zebys wiedzial.

Dzięki za info. Zaczynam mieć wątpliwości, czy @fervi jest człowiekiem, czy nieudanym projektem sztucznej inteligencji.

A jednak! Jeden wielki MATRIX, czyli ściema a Santarius to AI, której algorytmy się poprzestawiały i konto przestało nadawać

Nie mówię, że KBK nie istnieje ani, że tam nie chodzisz. Ja do biedronki chodzę na zakupy i to praktycznie codziennie, czasem nawet gadam z kasjerkami.

do biedronki chodzisz jako @nero12 czy @fervi?

Znając praktykę ze Steemita, to chodzi jako Fervi, ale z kasjerkami rozmawia jako Nero12.

Moim zdaniem powinieneś opisać całą Twoją rolę w fundacji. Bo powiem, że ciężko zweryfikować, a średnio dobrze to wygląda, a przydałoby się wiedzieć co i jak (od działania "kolektywu") i tak dalej

Aż się wypowiem... choć takie rozterki nie w temacie zainteresowań mojego konta na steem. Wirtualne, nie do zweryfikowania, itp...? A ja powiedziałbym, że bardzo realne, namacalne, inspirujące - ten człowiek (że tak napiszę, bo wszak to nie bot) robi więcej dla tradycji, kultury, łączenia ludzi, więcej niż dziesiątki i setki wokół nas... Polecałbym użytkownikowi "fervi" zacząć doświadczać i szukać bardziej w realu a nie wirtualnej przestrzeni.

O jakimś tępieniu nie ma mowy, ale ilość postów ma znaczenie, bo mamy wielu innych ciekawych twórców i każdy dodatkowy hallmanna to -1 dla innego, a niektórzy publikują no raz na miesiąc i mają teksty, które wymagają napracowania. Ja jednego centa bardziej nie podzielę, bo chciałbym wspierać wszystkich ciekawych twórców, a nie jedynie hallmanna razy 60.

Jest też różnica między jednym zdjęciem, a np fotorelacja. Sam użyłem ostatnio wise, żeby wspomóc post o qr kodach.

Twój voting power twoja sprawa ;)

Pewnemu możnemu Panu spodobały się dzieła pewnego rzeźbiarza i polecił swoim sługą, aby wypłacał 1 Rycara za każdą rzeźbę twórcy. Z początku rzeźbiarz oszołomiony spotkanym go szczęściem przykładał się do swojej pracy dwójnasób, ale z czasem nie widział nawet swojego dobroczyńcy, a jedynie jego sługi. "Pan powiedział, że za każdą rzeźbę dostanę rycara, po co rzeźbić po nocach, kark zginać" - pomyślał rzeźbiarz i następnego dnia przyszedł do domu mocodawcy wyspany i wypoczęty z dwoma rzeźbami.

niektórzy publikują no raz na miesiąc i mają teksty, które wymagają napracowania

jeżeli znajdujesz takie posty to zgłoś się pod moim postem o PM, chętnie Ci przeleję sbd

@mmmmkkkk311 zajrzyj na steem.chat w wolnej chwili.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64512.68
ETH 2615.54
USDT 1.00
SBD 2.82