Back to business. Do roboty.

in #polish6 years ago (edited)

Wygląda na to że po burzy nastał spokój i wszystko wróciło do normy. HF 20 przejdzie z pewnością do historii Steem. Miejmy nadzieję że Steemit i witnessi którym dedykuję Redempion Song, wyciągną z niego odpowiednie wnioski na przyszłość.
Ps.

Won't you help to sing these songs of freedom?

Mój bot został dostosowany do HF i już działa, współpracujące ze mną osoby zapraszam do korzystania z Many.

Edit. Prawie zapomniałem. Dla osób z czarnej listy ogłaszam amnestię, wystarczy zrobić resteem i zgłosić się w komentarzu.
@assayer
@aditor
@ayatollah
@dailydogger
@bowess
@baro89
@breadcentric
@catchup
@chromo
@ciekawski
@djprzechuj
@dotevo
@fat.music
@fervi
@glass.wolf
@grecki-bazar-ewy
@iphoris
@jacekw
@jacieprosza
@rafalski
@lelon
@lukmarcus
@marszum
@pabisovsky-b
@psychol324
@ratelmiodozer
@rambo21
@samarek69
@saunter
@saunter-pl
@velmafia
@noisy
@nervi
@niekarany
@nieidealna.mama
@steemviking
@trampmad
@martwykotek
@yarvin
@mysh

Sort:  

No i super. Wkoncu mozna votowac normalnie :)

Może zażegnamy wszelkie spory. Zgłaszam i resteem

Posted using Partiko Android

Jeżeli zmarli potrafią się zjednoczyć i śpiewać razem z żywymi (tak jak widać na załączonym powyżej ↑ teledysku) to ja nie widzę żadnych trudności w tym by żywi pogodzili się między sobą. Taka jest kolej rzeczy, po nocy przychodzi dzień a po burzy...

Pamiętaj jednak że...

Ale jednak oby trwało jak najdłużej 😉

Nowy hf. Trzeba się zgłosić :)

Posted using Partiko Android

Za dwa, trzy dni, gdy zgłosi się więcej osób zrobię update w kodzie i zrestartuję bota.
Ps. Dziwnym trafem w tym HF nie było nic o botach i o zagrożeniach dla reputacji użytkownika wynikających z ich używania.

W porządku. Zostaje ta domyślna reputacja z tego co wiem, prawda?

Posted using Partiko Android

Ja nie wiem co Ty wiesz. ?.?

Coś mówili, że aktualna reputacja ma zostać zmieniona steem ua. Stąd moje wysnucie :D

Posted using Partiko Android

Dude, are fucking kidding me? Zobacz kto jest w pierwszej setce UA https://steem-ua.com/. Przykłady 53 - ngc, 70 berniesanders, 67 jerrybanfield (być może kilku innych których jeszcze nie znam).

Przysięgam ci uroczyście, gdyby tak się stało że upośledzona sztuczna inteligencja zastąpi interakcję miedzyludzką na Steem to sprzedam wszystkie swoje steemy nawet po jednym cencie.

Wiesz co? Poczytałem trochę więcej na temat UA i pomyślałem sobie że gdyby to poszło w stronę budowy narzędzia do wyszukiwania ciekawych użytkowników to może miałoby to więcej sensu.
Np. gdybyśmy mieli moduły/kryteria wg. których chcielibyśmy wygenerować listę użytkowników.
Przykładowe moduły:

  • używanie bidbotów
  • selfvoting %
  • itp

Wtedy każdy z nas mógłby zaznaczyć moduły wg.których chce wygenerować sobie taką liste.

W obecnej chwili UA to porażka, mam gdzieś to że ktoś mi kogoś poleca wg. własnych zasad , ja mam własny rozum.

Trzeba odróżnić tutaj dwie rzeczy - sam algorytm UserAuthority oraz steem-ua.

Stworzenie tego algorytmu uważam za krok w dobrą stronę. Wyniki są zaburzone w stronę witnessów i moim zdaniem są mało użyteczne, ale może to się zmieni jeśli algorytm zostanie dopracowany.

Ale to co jest dla mnie ciekawsze, to może być inspiracja do powstania innych metryk (widziałem już np EngagementAuthority). Sam kiedyś pisałem, że chciałbym żeby na stronie głównej była możliwość sortowania wg różnych metryk, nie tylko po wartości głosów, ale np po jakiejś średniej ważonej, gdzie każdy głos miałby współczynnik wynikający z wartości jaką dane konto osiągnęło względem określonej metryki. Np w jednej metryce bidboty mogłyby mieć niski współczynnik, a w innej metryce współczynnik byłby zależny od tego, jak bardzo tematyka poruszana przez danego użytkownika zgadza się z naszymi zainteresowaniami.

A dotychczasowa działalność konta steem-ua mnie nie przekonuje. Zbierają delegację i wykorzystują ją do głosowania na wybranych użytkowników. Jakoś spodziewałem się, że z UserAuthority wyniknie coś więcej.

A czy orientujesz się co wyszło z tych baniek które malował Ned? (Oracle czy jakoś tak) to chyba miało wejść wraz z HF20.

No całe szczęście, że już wszystko działa! Miejmy nadzieje, że teraz będzie tylko lepiej.

Hi. I wanted to buy a like from you. But I'm on your blacklist. How was I? How to get out of the blacklist?

Hi, bot is using global blacklist api, current blacklist signals are: ["buildawhale", "steemcleaners", "minnowbooster"] It looks like you are blacklisted by one of them.

Thanks. I'll figure it out. Do you have any rules?

I have also own blacklist but you are not blacklisted by me.

Nie wiem za co trafiłem na tą czarną listę. Pytałem ale odpowiedzi nie otrzymałem. Jeśli za bycie sobą to nie zamierzam za to przepraszać.

(..zamiast się wpisać, zasłuchałam się w obydwie piosenki :)

co za piękna, piękna inicjatywa 😍
niech szlag trafi te wszystkie niepotrzebne podziały.

uwielbiam jak ktoś umie wyciągać dłoń do zgody!
jaka to cenna życiowa umiejętność..
warto ją doceniać i umieć odwzajemnić :)

PS:
na Zielonej Liście Amnestii brakło pewnego tagu :(

niech szlag trafi te wszystkie niepotrzebne podziały

Co do piosenki to czekam na Twoje propozycje, co do tagu to jeszcze trochę pewnie potrwa, zanim podejmę decyzję (chyba że trafisz z piosenką)

o przełamywaniu podziałów, niszczeniu murów?
od razu, rzutem na taśmę, przyszły mi do głowy 3, 4 różne kawałki
("Arahja" Kultu, "falochron" Emigrantów, albo "MURY" Gintrowskiego :)

ale wybieram ten:

Ziyo - Pod Jednym Niebem

BLISKO!, a jednak daleko (Granice)


Daję Ci ostatnią szansę. Jeżeli pozwolicie @rafalski zostać członkiem waszej grupy to wtedy odbanuję #sp-group tag.

Ps. Nie łatwiej było sprawdzić mój wpis (odpowiedz) na promocję #pl-blog? Rozczarowałaś mnie. Ostatnia szansa tylko dlatego że znam (znałem) osobiście chłopaków z ZIYO, ponieważ gościłem ich na bankiecie zorganizowanym po koncercie na naszym uniwerku.

Ps2. Tylko nie nie pisz mi: O ja głupia

pewnie, że tak nie napiszę :D

i nie miałam pojęcia, że odgaduje Twój gust, tylko szukałam we własnej głowie skojarzeń około-tematycznych

a z @rafalskim to hmm.. przecież on -z tego co pamiętam-
nie chce już być w sp-g, c'nie @rafalski?

w razie czego jakaś inna kandydatura?
(albo po prostu Amnestia Wielkoduszna? :D)

A wiesz..., dobry pomysł: @fervi @jacekw @noisy @nieidealna.mama @santarius @zdechlykotek @podpirdalacz @mkultra ... itp ...i gdyby trzeba było więcej, to pytaj śmiało ...

:(

BLISKO!, a jednak daleko

MK

Ten hardfork wymagał zatwierdzenia przez 17 witnessów z top 20 i tak się stało. Wczoraj lub przedwczoraj w jednym z komentarzy Ned napisał że ten HF był testowany tylko przez dwóch witnessów, testy rozpoczęli dwa dni przed HF. Really? Witnessi zatwierdzili kod którego nie sprawdzali. Programiści, choćby byli najlepsi, nie są w stanie uniknąć błędów. Nie ma co kląć na Steemit Inc czy Neda jak to robi Bernie i wielu innych, trzeba wymyśleć mechanizm który będzie wymuszał na witnessach testowanie kodu.

To jeszcze osoby z czarnej listy mają się zgłaszać i resteemować... 🤔 Dobrze, że prosić nie trzeba 😂

Ha ha, Jesteś Nummer eins (czy aby dobrze przetłumaczyłem, mamuśko?) na mojej czarnej liście. Innymi słowy musisz sama zdecydować czy chcesz klaps forgiveness.

Bardzo dobrze, piątka z niemieckiego voldemordzie (bo tak na Ciebie mówią prawda?) :) :) :)
Jest mi bardzo dobrze zajmować zaszczytne miejsce na Twojej czarnej liście i napewno nie zamierzam się prosić o kilka "groszy" z Twoich głosów.
Miłego, słonecznego dnia Ci życzę 🧐☺️

No widzisz .... U Mnie pora nocna, raczej zachęcająca do snu. Spędziłem 4 godziny sobotniego wieczoru tylko po to by łagodzić spory i bratać się z wrogami, by uświadomić ludziom że to, dokąd zmierza ten blockchain zależy tylko od nas samych. Niestety, wśród polaków zawsze znajdą się tzw. (niemcy) którzy za wszelką cenę będą starać się to nasze pojednanie uniemożliwić.

Bratać się z wrogami? Większość tych wrogów zrobiłeś sobie sam a oni nawet nie wiedzą dlaczego, jak i po co. A teraz mają się jednać z Tobą.
Każdy niech robi to na co ma ochotę, co ja takiego uniemożliwiam? Oznaczyłeś mnie w tym poście, więc wyrażam swoje zdanie... :)

Każdy niech robi to na co ma ochotę

Uwierz mi, o to walczę od swojego pierwszego dnia na Steem. Walczę o to by również wielbiciele hidżabów (tacy jak Ty), czuli się tutaj swobodnie

Ten komentarz jest adresowany do @nieidealna.mama. Dobranoc wszystkim. Dopadło mnie znużenie, tak jak szlachtę w Panu Tadeuszu. (Tak, czytałem Pana Tadeusza 10 razy i jestem z tego dumny)

Ależ Cię te hidżaby dalej bolą. Szkoda, bo ja nigdy nie pisałam, że jestem ich wielbicielką 😁
To walcz dalej o swobodę, powodzenia 😁

Witam.dlaczego na dtube do dłuższego czasu nie mogę nic wrzucic, bo pisze mi nieznany błąd. ?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49