Wesołych Świąt

in #polish6 years ago

Dziś chcę pochwalić się, więc tak tutaj macie moją całą inwestycję z giełd (nie licząc kasy na stronie bitclub, na której są aktualnie robione prace nad stroną jak i dodanie PH/s, mimo że są pogłoski, iż firma "padła". Ale to pogłoski. 😂
Swoje pierwsze pieniądze na giełdzie straciłem (ok 30%), jednakże nie zniechęciło mnie to.
Później postanowiłem zainwestować 100-200zl plus kasę, która zainwestowałem wcześniej i sprzedałem na stracie (ok 80zl), gdzie zagospodarowałem "z odzysku".
Wcześniej starałem się zarobić w MLM, nie wychodziło mi to jednak i nie mam o to do nikogo żalu. Ponosiłem w tym porażkę i jestem tylko zły na samego siebie i uważam, że to nie jest dla mnie.
Inwestowałem w revshare i hyip. Może był niewielki zysk, ale więcej straciłem niż zyskałem.
Przeniosłem się na giełdę i tu zaczynam się czuć jak ryba w wodzie :)
Uszczęśliwiło mnie to że pewna inwestycja mogła mi dać w ciągu 9 miesięcy ponad 1000% zysku 😂 Ale nie sprzedałem na bardzo wysokim poziomie (widzicie na zdjęciu [clubcoin]) i trzymam dalej i nawet dokupiłem kilka coinów po całkiem dobrej cenie i nie jestem na tym stratny.
Teraz jestem w pewnej darmowej grupie sygnałów i tutaj macie efekty 😎 😏Planuję także wejść w grupę VIP ;)
Oczywiście, niektóre krypto również są z moich analiz i też ładnie dały mi zarobić 🤔 🤔
Dzięki krypto mogłem sobie kupić nowy telefon "pod choinkę".
Na początku przyszłego roku będzie dużo pracy przede mną więc będzie mniej postów niż pisałem wcześniej! 😁 😂 Odpoczniecie ode mnie przynajmniej 😂
Mimo wszystko zobaczycie na moim fanpage relacje ze studia, więc będzie ciekawie 😁
Oczywiście pieniądze nie są moim panem, a bardziej narzędziem do realizacji moich celów 😊 😋


Życzę Wam Wszystkim dużo szczęścia w ten piękny wieczór, byście mogli go spędzić z całą rodziną i aby nigdy Wam niczego nie brakowało, szczególnie bliskich osób, na których możecie polegać, a także jedzenia, byście byli cały czas syci.
Życzę Wam również szczęśliwego Nowego Roku, ale również udanego Sylwestra, by zabawa naładowała Was i byście zaczęli spełniać swoje marzenia, bo marzenia są po to by je zamienić w rzeczywistość. Życzę Wam dużo uśmiechu i mniej smutku, bo to najważniejsze a także byście byli życzliwi i potrafili pomagać innym w potrzebie! •Jesteście wspaniali ! 😍 😘
I dziękuję wszystkim tym, na których mogę polegać zawsze i wszędzie 😊25550522_1766067696757969_4490339936850110491_n.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68500.64
ETH 3751.22
USDT 1.00
SBD 3.65