You are viewing a single comment's thread from:

RE: #2 Dzień z życia górnika- czyli podsumowanie 4 miesięcy kopania kryptowalut.

in #polish7 years ago

Naprawdę tak ciężko napisać kilka zdań bez błędów? Przykro mi, ale ciężko to się czyta. Zainstaluj słownik w przeglądarce, unikniesz słów typu "bierzący", literówek typu "dystrubutura", "sie", "dotałem", "wiedziłem", "rozpoczeła"... Błędem tutaj jest też "zamkną", skrótem od "dnia" jest "dn.".
Jeśli inwestujesz swój czas w napisanie jakiegoś tekstu, to zrób to porządnie. W przeciwnym przypadku taki tekst tylko odrzuca.

Sort:  

Czy masz coś do dodania odnośnie tematu posta? Bo jeżeli nie :) to takie komentarze możesz pisać sprawdzając dzieciom wypracowania :) Jeżeli ciężko Ci się to czyta to mam rozwiązanie :D nie czytaj tego i nie wchodz na mojego bloga :) bo są ludzie którym nie jest ciężko przeczytać to co napisałem i zrozumieć sens tego co chciałem przekazać. Może zamiast dawać mi takie rady sam coś napiszesz bo wybacz ale w dupie mam rady kogoś kto na steemicie nie napisał jednego wpisu.

Spoko, nie mam zamiaru więcej czytać wpisów kogoś, kogo ortografia, interpunkcja i sposób wyrażania się zatrzymał się na poziomie gimnazjum. Jeśli chcesz to sobą reprezentować to wybacz, nie będę więcej cię niepokoił.
PS: Och, napisałem 4 wpisy na steemit, jestem takim wielkim twórcą.

Super, bardzo mnie to cieszy :) Pomyśl tylko czym jest szybkie pisanie na klawiaturze i zjadanie literek a czym jest ortografia :) Dziękuje Ci za twój nic nie wnoszący wpis :)

Wyżej podałem dwa błędy ortograficzne, które popełniłeś. Radzę przeczytać jeszcze raz mój komentarz, może zrozumiesz.

Jeśli twierdzisz, że próba podnoszenia jakości postów na steemit nic nie wnosi to racja, powinienem próbować poprawiać ludzi potrafiących przyznać się do błędów(i je poprawić). Tutaj ewidentnie źle trafiłem.

Ok, rozumiem. Wybacz ale ja gdy coś czytam staram się zrozumieć co miał autor do przekazania a nie skupiać się na tym w jaki sposób to napisał i to ma dla mnie wartość a nie pisanie, że popełniłeś parę błędów i jesteś na poziomie gimnazjum :) Wybacz nie prowadzę polonistycznego bloga, może Ty takiego założysz?

Nie mam kompetencji do zakładania polonistycznego bloga, zupełnie nie moja działka. A jak się na czymś nie znam, to się do tego nie zabieram.
Na przyszłość pamiętaj o jednym - udostępniając jakąś treść w internecie wystawiasz się na krytykę. Jeśli nie potrafisz znieść konstruktywnej krytyki to nie pisz, zamiast atakować krytykującego.
Z mojej strony to EOT, szkoda mojego czasu.
Pozdrawiam.

Oczywiście potrafię ale raczej chciałbym otrzmać krytykę co do mojej inwestycji a nie literówek, które popełniłem opisując ją...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49