Zapowiedź wielkich zmian- moje plany na przyszłość

in #polish6 years ago

time-for-a-change-3842467_1920.jpg


Czołem!
Zebraliśmy się tutaj, aby wysłuchać mojego wywodu. Czego będzie on dotyczył, zapytalibyście, gdybyście nie przeczytali tego w tytule. Tak, opowiem wam o moich planach na przyszły rok. Post ten powstał poprzez zainspirowanie postami @fervi Na wstępie chciałbym jednak powiedzieć, że plany te mogą ulec zmianie z różnych powodów.

Dlaczego podzielenie się z wami jest dla mnie ważne?

  • będę miał motywacje, abym wywiązał się z moich zoobowiązań

  • chcę wam powiedzieć o mojej przyszłości na platformie

  • czyż nie od tego jest ten blog, abym mógł się dzielić z wami informacjami, które uważam za ważne?



    Moje plany podziele według kategorii, aby były one łatwiejsze w odczycie dla was i w niedalekiej przyszłości dla mnie.




    Kryptowaluty.png

  • Do końca 2019 roku zamierzam zgromadzić 0,1 BTC. Oczywiście wszystko jest zależne od kursu oraz tego, jak i kiedy Bitcoin zacznie na nowo wzrastać. Normalną sprawą jest to, że nie będę go dokupywał na górce tylko po to, aby wywiązać się z tego, co teraz do was piszę.

  • Planuję dalszy rozwój siły konta- niektórzy mogliby teraz powiedzieć „Halo, proszę tutaj nie kłamać, skoro chcesz rozwijać konto to dlaczego nie wrzucasz wszystkiego w SP tylko dzielisz to po połowie?”. Odpowiedź jest banalnie prosta. Chcę wyjść ze STEEM. I nie, nie jest to tak, że przestanę tutaj tworzyć. Chcę wyjść w odpowiednim momencie (przy dużej cenie), abym mógł także w dobrym momencie odkupić jeszcze więcej tokenów STEEM. Myślę, że jest to zrozumiałe, tym bardziej że mój głos i tak jeszcze nie znaczy dużo.

  • Bacznie będę obserwował inne kryptowaluty i być może (jeżeli uznam to za rozsądne) kupię je. Aktualnie obserwuję: XRP; LTC;ETH.

  • Mam zamiar uczyć się tradingu na giełdzie Binance. Mogę się tutaj pochwalić, że zrobiłem kilka transakcji, które zaowocowały prawie 5 STEEM zysku. I pomimo tego, że był to bardziej efekt szczęścia niż dogłębnej analizy to mam nadzieję, że moje umiejętności w tym zakresie się mocno powiększą. A z moich 5 STEEM jestem nadal zadowolony.



    Untitled.png


    Jak wiecie lub nie pracuję już nad trzema projektami w technologii STEEM. Przy czym jako projekt rozumiem blog, a nie tworzenie nowej platformy itd.
    Możliwe, że nie znacie moich wszystkich projektów, a więc postaram się szybko je skrócić.
    Wypiszę je w kolejności chronologicznej, tak aby można było się zorientować, od którego bloga budowałem znajomość tej platformy.


    @mizej

    ten projekt powstał jako pierwszy i tak naprawdę nie pamiętam co w chwili tworzenia chciałem publikować na koncie. Pewnie zastanawiacie się niekiedy co kieruje użytkownikami przy wyborze ich pseudonimu na platformie. Ja swoją ksywkę wybrałem odruchowo dosłownie kopiując mój nick z gry. Po stworzeniu konto pozostało przez kilka miesięcy nieaktywne (czytałem niekiedy posty na #polish), a dopiero po jakimś czasie zacząłem przykładać się do jakości moich postów. Pomimo tego, że jest to moje pierwsze konto to zacząłem drążyć jeden temat, jakim jest muzyka. Od dłuższego czasu tworzę posty na tagu #pl-muzyka co sprawia mi wiele radości. Niestety taki format ma to do siebie, że konto, na którym są inne treści niż z danej kategorii wygląda gorzej. Właśnie dlatego podjąłem decyzję o przyszłym stworzeniu następnego konta, ale o tym później.

    @pl-spolecznosc

    projekt, który sprawia mi najwięcej frajdy. Czuje się naprawdę dobrze w organizacji konkursów oraz promowaniu wartościowych treści. Powiedzenie, że idzie mi to całkiem nieźle byłoby zuchwalstwem, ale na pewno przykładam się do tworzenia tych postów, co z kolei rozwija mój warsztat. Pomimo tego, że publikowanie postów o tym charakterze sprawia mi wiele radości to niekiedy współpraca z innymi (często rozpoczynający swą przygodę) twórcami jest długotrwałym procesem, który nie prowadzi do powstania żadnego posta. Niestety są też minusy, ale obiecuję, że konto to będzie dalej rozwijane.

    @memecentre

    powiedzenie, że do tego konta nie przykładam wagi byłoby przesadą, ale częściowo tak jest. Korzystając z tego, że mój rodzaj humoru dobrze (mam nadzieję) wpisuje się w społeczność serwisu Dmania pragnę stworzyć z tego konta po prostu „maszynkę do tworzenia tokenów”. Nie zrozumcie mnie źle. Nie chodzi o to, że wykorzystuję tamtych użytkowników. Po prostu tworzenie postów przeznaczonych na tamten portal wymaga o wiele mniej czasu, ale jest to okupione mniejszą satysfakcją płynącą z tworzenia. Środki pozyskane z tego konta będą wykorzystywane do rozwoju innych kont.


    Oto przedstawiłem wam blogi, które aktualnie prowadzę, ale przecież post ten opowiada o planach na następny rok. A więc tutaj chciałbym wam opowiedzieć o dwóch blogach, które zamierzam rozwijać:


    @pl-pszczelarstwo

    zdziwieni? Pszczelarstwo stało się moim zainteresowaniem od ponad roku. Możliwe, że większość z was nie wie jak ciekawe, mądre i pożyteczne są to owady.Być może, że teksty te nie będą cieszyły się wielką popularnością, ale ja i tak mam zamiar je tworzyć, aby edukować ludzi w tym temacie. Moim marzeniem jest otworzenie własnej pasieki, ale na to potrzeba środków i czasu. W życiu niestety często tak bywa, że musimy wybierać nad dużym zarobkiem, albo czasem.


    @prywatny-mizej

    proszę nie sugerować się tą nazwą. Nazwa najprawdopodobniej zostanie jeszcze zmieniona (konto jeszcze nie zostało stworzone). Tak naprawdę, po co mi kolejne konto? Z racji charakterystyki mojego pierwszego konta (@mizej) szkoda jest mi zaburzać harmonię konta i wrzucać posty niezwiązane z muzyką. Śmietnik? Nazwijcie to, jak chcecie, dla mnie to na pewno nie będzie śmietnik. Będę tutaj wrzucał posty o rzeczach, które aktualnie mnie „jarają”. Będą to posty o wszystkim. O technologii, o grach, o zarządzaniu swoim czasem, o czymkolwiek co sobie tylko wymarzę.

    Myślę, że nikt nie będzie tak bezczelny i nie ukradnie mi pomysłu na nową treść. Chodzi mi tutaj o konto o pszczołach i pszczelarstwie. Jeżeli chodzi o prywatne konta to zapraszam wszystkich do pisania o tym co interesuje was w danej chwili.




    $.png

    Nie ukrywam, że interesuję się inwestycjami. Cały czas pracuję nad tym, aby jak najlepiej przygotować się przed kryzysem, który przyjdzie do nas za 2-3 lata. ”Jaki kryzys, żadnego kryzysu nie będzie” naprawdę chciałbym w to wierzyć. A może nie chciałbym. Obudziłbym się wtedy z „ręką w nocniku”, gdy taki by faktycznie przyszedł. Dlaczego myślę, że kryzys do nas przyjdzie? O tym opowiem w innym czasie. Dla mnie jest to oczywiste. Mam nadzieję, że dla was także.


    Nie ukrywam także, że nie dysponuję tysiącami złotych przeznaczonych na inwestycje.
    Co można zrobić w takiej sytuacji?

  • więcej zarobić

  • mniej tracić

  • więcej zarobić i mniej tracić
    Oczywiście każdy chciałby, aby zarabiać tak dużo, aby nie było trzeba przejmować się swoimi wydatkami. Ja nie będę skupiał się teraz nad tym, jak planuję pozyskać te pieniądze. Ja to po prostu zrobię.


    Mam zamiar zainwestować w kruszce, a dokładnie w srebro. I pewnie pojawią się tutaj znawcy wyprawiający swoje mowy „Nieopłacalne jest inwestowanie w srebro, ponieważ złoto nie jest opodatkowane, a srebro jest” I z tym że srebro jest opodatkowane, a złoto nie jest zgodzę się z całą pewnością. A więc dlaczego chcę inwestować w srebro? Srebro jest dzisiaj naprawdę niedowartościowane w stosunku do złota. Nie będę się tutaj zagłębiał w szczegóły, ale moim zdaniem warto aktualnie kupować srebro.


    Jak dużo chcę przeznaczyć pieniędzy na inwestycje w kruszce?


    Szczerze to nie wiem. Wszystko zależne jest od tego, jak dużo kapitału uda mi się zebrać. Jednak mam zamiar kierować się jedną zasadą: Dopóki nie będę miał 0,015 BTC to wszystkie moje oszczędności trafiają na kupno Bitcoina, a po przekroczeniu tego progu moje oszczędności dzielę 75% na inwestycje w kryptowaluty; 25% na inwestycje w kruszce.

    Myślę, że system ten sprawdzi się najlepiej z powodu, że kryptowaluty traktuję jako przedmiot spekulacji, natomiast kruszce traktuję jako długoterminowe ulokowanie swoich oszczędności.


    Rozwój osobisty.png

    Muszę wam się przyznać, że interesuję się rozwojem osobistym. Chcę się kształcić w kilku upatrzonych przeze mnie dziedzinach (m.in. Inwestycje oraz grafika komputerowa)
    Mam zamiar przeczytać w 2019 roku wszystkie, a przynajmniej większość z tych książek: [KLIK]

    Planuję także wzięcie udziału w kursie programowania na platformę Android.(https://docs.google.com/spreadsheets/d/1kP7eV7hhr5uMauRM46YpynbU7Cxhdfe8BFK5PhA_w8k/edit?usp=sharing)


    Podsumowanie.png




    Dobra to byłoby na tyle. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić przed chwilą przedstawione plany. Pamiętajcie, że plany mogą ulec zmianie przez czynniki niezależne ode mnie.
    Zapraszam was wszystkich do napisania na swoim blogu także podobnego posta z waszymi zamiarami.

    Pamiętajcie, że trzeba się inspirować. Możliwe, że i ja podpatrzę u was jakąś ciekawą książkę kurs, albo cel. Spełnienia waszych marzeń.

    Trzymajcie się, cześć!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62102.06
ETH 2415.08
USDT 1.00
SBD 2.49