You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podatek od Wspierania Imigrantów

in #polish6 years ago

Może uznasz mnie za głupiego, ale ja jestem za. Węgry są wystawione na osiedlanie się nielegalnych imigrantów, a więc jeżeli osoby które i tak wspierają inicjatywy osiedlania takich osób będą to robiły dalej to dlaczego by na tym nie skorzystać?
Poza tym nakładając podatek ograniczamy także ilość pieniędzy które trafią do organizacji które sprowadzają nielegalnych imigrantów.
przykładowe 100 zł które do tej pory było przeznaczone dla tej organizacji teraz jest obarczone podatkiem 25%. Więc osoba wspierająca aby przekazać 100 zł musi wydać 134 zł na ten interes. A więc w większości przypadków w takiej sytuacji organizacja dostaje 75 zł a państwo 25 zł.
Moim zdaniem taki podatek jest jak najbardziej dobry, ponieważ jest skierowany w tych którzy działają na niekorzyść państwa.
Czekam na twoje odniesienie się do mojej odpowiedzi :D

Sort:  

Po pierwszym zdaniu wnioskuję, że napisałeś komentarz bez obejrzenia vloga :)

Przyznaję się zacząłem pisać gdy była ok. 3, może 4 minuta ;D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68051.59
ETH 2632.70
USDT 1.00
SBD 2.67