Sort:  

Wielkie dzięki, jak tylko dokończę, trzeba bedzie ruszyć z większymi projektami :D No i do czegoś ten stworzony blockchain wykorzystać :D

Może własne crypto? Chociaż bez większego przemyślenia i pomysłu to raczej bez sensu. Tak czy tak, zostaję na dłużej.

Wszystko będzie na blogu. Każde działanie w tym temacie opisuję artykułem :)

A masz już jakieś plany o których czytelnicy mogą wiedzieć, czy to "ściśle tajne" ? ;D

https://blog.patys.pl/2018/05/14/decyzje-i-moja-nieobecnosc/

A więcej wkrótce wrzucę na bloga, przygotowuję aplikację mobilną, kurs solidity, myślę też o stellarze i lisku. Do tego chcę się rozwijać jako programista więc myślę o kursie programowania (coś w stylu starej serii o JavaScript). Szczerze to brakuje mi tylko więcej dnia :D

O to super!

Ja chciałem zacząć naukę programowania w Android studio, ale nie mogę nigdzie poszukać żadnego dobrego i darmowego poradnika :/

Wszystko już mam przemyślane i powoli dążę do realizacji celu. Cała lista zadań jest gotowa i krok po kroku tworzę blockchain, aplikacje i inne rzeczy które będą dookoła tego :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59111.01
ETH 2441.11
USDT 1.00
SBD 2.45