[PL] Piosenka tygodnia - Tydzień Trzynasty

in #polish6 years ago

Piosenkatygodnia.png


Witam moją wybitną widownię.

Przychodzę do was z ogłoszeniem wyników na tytuł "Piosenki tygodnia".
Głosowanie odbywa się co piątek na moim blogu w serii "Kultowe polskie przeboje - Zestawienie #". Wybieranie odbywa się na portalu Strawpoll w specjalnie zrobionej przeze mnie ankiecie udostępnianej w poście.
Zestawienie z którego wyłoniono piosenkę tygodnia:
https://steemit.com/polish/@mizej/pl-kultowe-polskie-przeboje-tydzien-trzynasty


Tym razem piosenka została wybrana jednoznacznie. W tym tygodniu przegłosowaliście jedną piosenkę. Zebrała ona 60% wszystkich głosów. Piosenka "Bajm- Biała armia" zebrała 20% głosów, a "Anna Jantar- Nic nie może przecież wiecznie trwać" także 20%.
Piosenką tygodnia zostaje piosenka Andrzeja Rybińskiego pt. Nie liczę godzin i lat.

Screenshot (184).png




Zapraszam do ponownego odsłuchania ponownie piosenki:



Tekst piosenki:
"Wschodami gwiazd i zachodami
Odmierzam czas liści kolorami,
Odmierzam czas, nie używając dat.
Czekaniem na niespodziewane,
Straconych szans rozpamiętywaniem,
Odmierzam czas, nie używając dat.

Nie liczę godzin i lat,
To życie mija, nie ja.
Bliżej gwiazd, bliżej dna
Jestem wciąż taki sam,
Wciąż ten sam.

Nie liczę godzin i lat,
To życie mija, nie ja.
W zgiełku dni, w morzu dat
Własny swój znaczę ślad,
Własny ślad.

Zużytych słów przesypywaniem,
Gubieniem dróg i odnajdywaniem
Odmierzam czas, nie używając dat.
Bez godzin i bez kalendarzy,
Długością dni i zmiennością zdarzeń
Odmierzam czas, nie używając dat.

Nie liczę godzin i lat,
To życie mija, nie ja.
Bliżej gwiazd, bliżej dna
Jestem wciąż taki sam,
Wciąż ten sam.

Nie liczę godzin i lat,
To życie mija, nie ja.
W zgiełku dni, w morzu dat
Własny swój znaczę ślad,
Własny ślad.

Bez godzin i bez kalendarzy,
Długością dni i zmiennością zdarzeń
Odmierzam czas, nie używając dat."

Tekst znaleziony na stronie: Kliknij Tutaj.
Tekst należy do: Andrzej Rybiński.




Dziękuję za to, że po raz kolejny możemy się tutaj zebrać i odsłuchać piosenkę. Myślę, że będziemy się jeszcze widywać nie raz. Dziękuję za ciągłe głosowanie oraz wspieranie moich postów. Dziękuję za wszystko. Trzymajcie się.
Cześć!


Koniec.png

Sort:  

Gdybym wcześniej tu trafił to pewnie zagłosowałbym na Annę Jantar, ale piosenkę Andrzeja Rybińskiego też znam, pamiętam z dzieciństwa i bardzo lubię. Gratuluję zwycięzcy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55789.30
ETH 2345.53
USDT 1.00
SBD 2.31