[PL] Piosenka tygodnia - Tydzień Piętnasty

in #polish5 years ago (edited)

Piosenkatygodnia.png

Witam was moi czytelnicy!



Przychodzę do was z ogłoszeniem wyników na tytuł "Piosenki tygodnia".
Głosowanie odbywa się co piątek na moim blogu w serii "Kultowe polskie przeboje - Zestawienie #". Wybieranie odbywa się na portalu Strawpoll w specjalnie zrobionej przeze mnie ankiecie udostępnianej w poście.
Zestawienie z którego wyłoniono piosenkę tygodnia:KLIK


Tytuł "Piosenka tygodnia" otrzymuję utwór: Hey- Moja i Twoja nadzieja

Po raz pierwszy w tej serii zdarzyło się, że utwór zebrał 100% głosów. Wcale się temu nie dziwię, ponieważ ten utwór jest bardzo dobry.

W głosowaniu wzięły udział cztery osoby. Za każdy głos dziękuję.

Screenshot (248).png

Zapraszam do ponownego odsłuchania piosenki i obejrzenia teledysku:


Tekst piosenki:
Spróbuj powiedzieć to
Nim uwierzysz że
Nie warto mówić kocham
Spróbuj uczynić gest
Nim uwierzysz, że
Nic nie warto robić

Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości
Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości

Musisz odnaleźć nadzieję
I nie ważne, że nazwą Ciebie głupcem
Musisz pozwolić, by sny
Sprawiły byś pamiętał, że

Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości
Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości

Moja i Twoja nadzieja
Uczyni realnym krok w chmurach
Moja i Twoja nadzieja
Pozwoli uczynić dziś cuda

Nic, naprawdę nic nie pomoże
Jeśli Ty nie pomożesz dziś miłości (x2)

Tekst znaleziony Na stronie


Dzięki za wspieranie moich treści :)
Trzymajcie się! Cześć!

Sort:  

Uwielbiam tę wersję, kiedy artyści razem grali dla powodzian.

Kurczę, nawet nie wiedziałem, że taka inicjatywa powstała :O
Jestem zaskoczony! To potwierdza jakim świetnym zespołem jest Hey.
Dzięki za podesłanie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95