[PL] Kultowe Polskie Przeboje- Tydzień SzesnastysteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago

#16.png



Witajcie!



Witam was w kolejnym zestawieniu kultowych polskich przebojów. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy! Zapraszam na seans.


Krótko o serii:
Seria "Kultowe polskie przeboje" jest cyklem cotygodniowych materiałów w których przedstawiane jest lista 5 bombowych piosenek wszechczasów. Tekst ukazuje się w piątki o godzinie 18:00. Listę tworzy autor bloga jak i sami czytelnicy którzy proponują piosenki które chcieliby zobaczyć w następnych zestawieniach. Odbywa się to w komentarzach lub wiadomościach prywatnych na portalu steem.chat . Ponadto co tydzień odbiorca głosuję na najlepszą piosenkę tygodnia w głosowaniu. W niedzielę ukazuję się post z wynikami oraz "Piosenką tygodnia".



1. Republika- Odchodząc


Po raz kolejny w tej serii pojawia się zespół rockowy Republika. Ostatnim utwór jakiego mogliśmy usłyszeć w tym zestawieniu utwór pod tytułem "Biała flaga" w specjalnym wydaniu zestawienia. Tym razem Republika przychodzi do nas z piosenką o rozstaniu.
Odchodząc zabierz mnie


Zapraszam do odsłuchu utworu:



2. Lady Pank-Fabryka Małp


W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć i zespołu Lady Pank. Tym razem w zestawieniu znalazła się piosenka Fabryka Małp. Myślę, że piosenka ta mogła być sprzeciwem autora tekstów przeciwko ciągłej pogoni za karierą i pieniędzmi. Ja tak rozumiem ten utwór, a wy? Możliwe, że nasze opinie się różnią. Jeżeli myślisz coś innego o tym utworze to napisz mi to w komentarzu. Chętnie zapoznam się z innymi interpretacjami tej piosenki.


Zapraszam do odsłuchu utworu:



3. Paweł Kukiz- Całuj mnie



Chyba po raz pierwszy w tej serii zestawień możemy zobaczyć utwór Pawła Kukiza. Paweł jest mi bliską osobą z powodu, że mamy podobne poglądy. Dzisiaj jednak mówimy o muzyce. "Całuj mnie" pomimo swojego wieku jest utworem nadal cenionym i często puszczanym przez nasze radia. Na pewno jest to spowodowane świetnym i wpadającym w ucho tekstem, ale także świetnym podkładem. Ten utwór przypisałbym do kategorii Rockpolo. A wy co o nim myślicie?


Zapraszam do odsłuchu utworu:



4. Varius Manx- Piosenka księżycowa


“Piosenka księżycowa” ma wszystko co powinna mieć dobry utwór. Piosenka ta ma ambitny tekst, świetny podkład oraz wybitny głos wykonawczyni. Ja zachwycam się tą piosenką. A jak jest u was? Koniecznie napiszcie w komentarzu.

Zapraszam do odsłuchu:



5. Karin Stanek- Chłopiec z gitarą

Po raz drugi w tej serii możemy powitać tę wokalistkę z jej świetną piosenką. W jej twórczości szczególnie lubię jej teksty. Posłuchajcie sami.
Chłopiec z gitarą byłby dla mnie parą. Ja zawrócę gitarę a on mnie


Zapraszam do odsłuchu:




GŁOSOWANIE NA PIOSENKĘ TYGODNIA



I to by było na tyle, dziękuję za odsłuchanie. Cześć!
Dzięki za wspieranie moich postów. Miejcie świetny dzień!



Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11