[PL] Kultowe Polskie Przeboje- Tydzień Czternasty

in #polish6 years ago (edited)

#14.png


Witajcie!


Po ostatnim dobrym odzewie mam jeszcze więcej motywacji do działania.
Dziękuję tutaj @baro89 oraz @bartheek za miłe słowa 😃.
Dzisiaj nie mam więcej ogłoszeń, a więc zaczynajmy.


Krótko o serii:


Seria "Kultowe polskie przeboje" jest cyklem cotygodniowych materiałów w których przedstawiane jest lista 5 bombowych piosenek wszechczasów. Tekst ukazuje się w piątki o godzinie 18:00. Listę tworzy autor bloga jak i sami czytelnicy którzy proponują piosenki które chcieliby zobaczyć w następnych zestawieniach. Odbywa się to w komentarzach lub wiadomościach prywatnych na portalu steem.chat . Ponadto co tydzień odbiorca głosuję na najlepszą piosenkę tygodnia w głosowaniu. W niedzielę ukazuję się post z wynikami oraz "Piosenką tygodnia".



1. Maryla Rodowicz- Ale to już było


Chyba nie muszę tutaj nikomu przedstawiać Maryli. Klasyk pośród klasyków. Chyba nie da się zliczyć koncertów na których grała, a już na pewno imprez na których tańczyło się do utworów Maryli Rodowicz.
Pomimo nostalgi którą niesie ze sobą utwór to piosenka jest pozytywna i potrafi nas motywować.
Pamiętajcie: Choć w papierach lat przybyło To naprawdę wciąż jesteśmy tacy sami

Utwór możesz przesłuchać tutaj:



2. Marino Marini- Nie płacz kiedy odjadę


Czy jest zdanie które lepiej opisywało by temat utworu niż jego tytuł? Nie sądze.
W utworze występuje dwóch bohaterów- chłopak, który odjeżdża od dziewczyny, oraz dziewczynę. Bardzo pozytywna jak i melodyjna piosenka. A wy co o niej sądzicie? Ja bardzo lubię się w nią wsłuchiwać. Mnie ona uspokaja.



Utwór możesz przesłuchać tutaj:


3. Karin Stanek- Autostop



Czy pamiętacie nadal ten utwór? Dla mnie on jest świetny. Czyż nie? Wyobrażam sobie jaką przyjemnością byłaby podróż tytułowym autostopem z wykonawczynią tego utworu.
Niestety zmarła ona 15 lutego 2011 roku, i taka podróż nie jest już możliwa.
Tak, czy tak polecam odsłuchać piosenkę.

Utwór możesz przesłuchać tutaj:



4. Brathanki - W kinie w Lublinie


W KINIE, W LUBLINIE- KOCHAJ MNIE, W MAJU, W TRAMWAJ- KOCHAJ MNIE.
Krzyczy moje serce. Jakże pozytywny jest ten utwór... Dla takich jak ten ja tworze tę serię.
A co wy sądzicie o tym utworze? Koniecznie napiszcie w komentarzu. No chyba, że się wstydzicie ;)

Utwór możesz przesłuchać tutaj:



5. Maryla Rodowicz- Małgośka


Kolejna piosenka tej świetnej piosenkarki w naszej zestawieniu.
Czy jest bardziej znana piosenka Maryli? Nie wiem. Dla mnie ten utwór jest najlepszy.
A co wy o nim sądzicie?

Utwór możesz przesłuchać tutaj:





GŁOSOWANIE NA PIOSENKĘ TYGODNIA




Dzięki i cześć! 😁




Koniec.png

Sort:  

This post contained some typos in its mentions that have been corrected in less than a day. Thank you for your quick edit !

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56615.57
ETH 2387.60
USDT 1.00
SBD 2.30