!!!UWAGA NA SCAM GIEŁDA HitBTC!!! MOŻLIWY WYCIEK BAZY ADRESÓW MAILOWYCH.

in #polish6 years ago

Dzisiaj, ja i sądzę, że jeszcze inne osoby poruszające się w temacie kryptowalut dostały maila, że ktoś założył konto na gieldzie HitBTC i prośba o potwierdzenie. Nigdy nie korzystałem z tej giełdy i nie mam i nie miałem tam konta. Pytanie skąd ktoś miał nasze adresy mailowe. Prawdopodobne źródło wycieku to giełda bitbay, bo to jedyny wspólny mianownik, mój i innych osób, które dzisiaj dostały maila.

Proszę o potwierdzenie, czy też:

  1. Dzisiaj dostałeś maila z prośbą o weryfikację konta na HitBTC
  2. Masz / miałeś konto na BitBay na tym adresie mailowym

Nie jest jeszcze dla mnie jasny cel rejestrowania tego konta. Czy to tylko weryfikacja? Jakieś pomysły?

Sort:  

Get your post resteemed over 90000+ followers and get upto $19+ value Upvote. Your post will skyrocket and give you maximum exposer.

Send 1 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $1.5+ value. Plus Get

Send 3 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $5+ value. Plus Get

Send 5 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $9+ value. Plus Get

Send 6 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $11+ value. Plus Get

Send 10 SBD or STEEM to steemitrobot with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $19+ value. Plus Get

See our all pakages at:

http://www.whaleboostup.ml

Też dostałem i też mam konto na bitbay :-/

wykopki tez mi pisza, ze bitbay. Jedyny wspolny mianownik to bitbay.

Pytanie -czy to faktycznie zwykły link do potwierdzenia do realnie strony hitbtc?

Link wygląda legitnie. Pytanie po co to komu?

sama platforma jest raczej OK, korzystam i w sumie mogę polecić- wiec to "Scam" w nazwie chyba trochę niepotrzebne. Bardziej spam - pasuję ;)
Ogólnie z tego co wiedzę, jest tam program partnerski. Może ktoś wyciągnął bazę maili i załozył na te maile konta ze swojego reflinka konta i wystarczy je tylko potwierdzić.
A sama platforma jest o tyle fajna, że ma bardzo niskie opłaty 0,1% a większość pobiera od 0,25%-0,5% więc o ile wolumen nie jest taki jak na bittrexie to mogę ich polecić ( https://hitbtc.com/fees-and-limits - tu info o opłatach).
PS. ja nie jestem tym spamerem jakby co ;)

co hitbtc i bitbay maja wspolnego? nie rozumiem

też nie rozumiem. A wspolnego maja to, ze uzytkownicy bitbaya dostaja na swojhe adresy mailowe prosbe o potwierdzenie zalozenia konta na hitbtc. Mimo, ze go nie zakladali.

Congratulations @mistrz-tekkena! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61440.52
ETH 3447.43
USDT 1.00
SBD 2.52