Steemflacja? Jak wygląda sytuacja po dzisiejszym hardforku?

in #polish7 years ago

Dzisiaj miał miejsce hardfork pt. "równość". Dzięki tym zmianom duża część środków została "uwolniona" i rzeczywiscie, ja jako nowy użytkownik odczułem tę zmianę bardzo wyraźnie. Wszystkie posty i komentarze poleciały 3, 4 a nawet 5 razy w górę jeśli chodzi o potencjalne payout. Siła głosu skoczyła z 0,01 na 0,15. Jednak coś za coś. Spójrzcie na wykres poniżej.

IMG_20170621_013922.png

Czekam na wasze opinie w komentarzach. To dopiero początek korekty? A może nie ma to nic wspólnego z hf? Czy trend się odwróci?

Sort:  

Rynek sam się reguluje - trudność dla nowych użytkowników się zmniejszyła więc cena jest proporcjonalna niższa.

O! Witam nowego kolegę - chyba! ;) No reguluje, reguluje, ale nie do końca sam. Tutaj reka rynku była widzialna i pozmieniała zasady gry. :)

A witam! :) Dokładnie tak, sporo czytałem o ostatnim hardforku i był to również jeden z powodów który przekonał mnie do platformy. Podchodziłem dawno temu do steemit, jednak bardzo ciężko było się przebić z ciekawymi artykułami. Głównie trafiały newsy z świata kryptowalutach z "silnych" kont. Teraz widzę że dysproporcje są na całkiem innym poziomie.

owa korekta nie ma nic wspólnego ze zmianą. Dlaczego tak myślę? Bowiem, poloniex (największa giełda, której rynek wpływa na cenę STEEM i SBD), cały czas z powodu hardforka ma wstrzymane przelewy w obie strony:

Selection_999(212).png

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66384.36
ETH 3272.25
USDT 1.00
SBD 4.27