You are viewing a single comment's thread from:

RE: Magia Uzdrawiania / Chromoterapia czyli leczenie kolorami

in #polish7 years ago

Wszystkie metody uzdrawiania, ktore nie maja podloza naukowego, sa traktowane jak szarlatanskie zabobony, jednak jak by na to nie patrzec, kolory maja jakis wplyw na nasze zycie czy sie to nam podoba czy nie... mozna wierzyc, mozna nie....

Po tym akapicie przestałem czytać. To przeczy fundamentalnym prawom logiki, to, że coś ma wpływ na nasze życie (kolory) nie powoduje, że ma to też wpływ na zdrowie. Szanuje wasze zdanie na temat alternatywnych form leczenia, ale podchodzę do tego z dużym dystansem. Abstrachując od koloroterapii, miałem w rodzinie przypadek agonalny, który stracił jeszcze większość majątku próbując tych alternatywnych metod leczenia. Było to żerowanie na rozpaczy i nadziei, moralna prostytucja.

Sort:  

:) wlasnie dlatego dopisalam ten akapit, bo rowniez podchodze z dystansem, napewno nie kazalabym komus zamienic leczenia na leczenie kolorami .... ma wplyw nie znaczy ze wyleczy ... takie terapie maja wspomagac raczej leczenie, co mozna sobie przeprowadzac i praktykowac w domu za darmo ...nie trzeba tracic ani centa :) absolutnie nie namawiam nikogo by zmienil swoje leczenie na leczenie kolorami i tym podobne, nie to jest moim celem :) ....temat interesuje mnie osobiscie i wpisalam to tu jako ciekawostke :) ... a zerownie na ludziach chorych rowniez uwazam za prostytucje moralna :( tylko mam troche inne zdanie jezeli chodzi o metody... ale to juz kazdy musi sam wiedziec :)
Ja osobiscie sprawdzam na sobie kazda metode :) co nie znaczy ze na innych bedzie cos dzialalo :)
od kilku lat nie jem tabletek, ktore spustoszyly tylko moj organizm a nie pomagaly mi wyleczyc przyczyny chorob ....:) szukajac innych metod :) odnalazlam cos dla siebie :) i dziele sie tym z checia :) Pozdrawiam!

Zmienilam troche uklad i text bo faktycznie moglo to wygladac jak bym chciala tu kogos do czegos namawiac ... nie to jest moim celem....! chcialam zeby opisy na temat kolorow byly jasne :) dlatego tez posluzylam sie juz gotowymi opisami z internetu podajac zrodlo ktore gdzies kiedys po drodze spotkalam, przeczytala i spodobalo mi sie ....zaznaczam ze ja nie zajmuje sie leczeniem, uzdrawianiem czy czymkolwiek z tym zwiazanym, to ja sama szukam dla siebie pewnych naturalnych metod i poprostu dziele sie, moim zdaniem interesujacymi znaleziskami w tym temacie....

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64411.29
ETH 3516.69
USDT 1.00
SBD 2.55