Jak zacząłem swoją przygodę z Spray Artem.

in #polish6 years ago (edited)

Witam! Polską społeczność steem.

Jako, że pierwszy raz piszę coś dla polaków a w zasadzie pierwszy raz coś dłuższego na Steemit. Chciałbym wstępnie napisać jak zaczeła się moja przygoda z Spray Artem.

3393833638_f04bb87fa8_b.jpg

Kto nie widział osoby malującej sprayami nad morzem, niech pierwszy rzuci kamień!
Hm... może ten kto nie był nigdy nad morzem. Ale mniejsza, nieważne.

Właśnie nad morzem jako mały chłopiec pierwszy raz zobaczyłem jak ktoś wykonuje Spray Art. Strasznie spodobały mi się kolorowe, fantazyjne obrazy a jeszcze bardziej spodobał mi się magiczny sposób ich wykonywania. Ha! Magiczny... Jako małemu chłopcu wydawało się być to magiczne, w końcu mężczyzna, który akurat wtedy malował, wydawało się jakby randomowo psikał sobie sprayami. Gdzieś tam sobie ustawił jakąś miskę, potem przetarł tu i tam i nagle odsłonił piękny obraz, który zrobił w krótkim czasie.

3983896965_2f6f59ea08_b.jpg

Zawsze lubiłem szkicować, najbardziej portrety. Imponował mi mój tato, jego talent do szkicowania i malowania. Niestety moje umiejętności nigdy mu nie dorównywały, choć najgorsze też nie były. Od czasu do czasu coś naszkicowałem jak miałem ''wenę''. Ale nigdy to nie było coś poważnego. Wracając do tematu tego tekstu, jakiś czas temu przypomniałem sobie o chłopcu który oglądał nad morzem ''magicznych'' artystów. Już wtedy oglądając ich też tak chciałem czarować. Ale najzwyczajniej w świecie zapomniałem o tym. Stwierdziłem, że teraz jest czas na to abym zrobił coś w tym kierunku.

Kupiłem podstawowe kolory sprayów :
-czerwony
-czarny
-biały
-niebieski

snap (14).jpg

Przyjechałem do domu ze sprayami i pomyślałem ''Okey, mam spraye tylko jak nimi malować''. Oglądając ulicznych artystów wydawało się to bardzo łatwe, dopóki nie musiałem skonfrontować się sam na sam ze sprayami i kartką. Postanowiłem znależć żródło nauki oraz wiedzy. No i znalazłem! Jest to osoba, która nagrywa na youtube pod pseudonimem Skech Art. Jest naprawdę świetnym artystą!

A więc tak zaczęła się moja przygoda z Spray Artem. W następnych postach pokaże jak się uczę oraz co i jak wykonuje.

Pozdrawiam MisiekArts! :)

Chciałbym bardzo podziękować @Santarius za pomoc w odnalezieniu się na Steemit oraz pomocy przy formatowaniu tekstu ;)

Sort:  

Już dawno cię u mnie nie było :) Zapraszam. Mam kilka ciekawych artykułów w tematyce, które mogłyby cię zainteresować.

Pozdrawiam

Na pewno wpadnę ;)

Całkiem fajna sztuka :) Też mi przypomniałeś, że jak byłem nad morzem. Artyści tam robią niesamowite rzeczy siedząc na ziemi i malując :)
Powodzenia w tworzeniu :) Pozdrawiam

Dokładnie! Dzięki ;)

Wygląda mega oryginalnie :D

Trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój :)

Zobaczyłem przywołanego przez ciebie artyste, czyli Skech Art'a i wow - rzeczywiście magia. Czuję się jak mugol haha :P

Ze swojej strony dodam, że należą Ci się gratki za to, że nie odłożyłeś swoich młodzieńczych pragnień na bok.
Podobają mi się osoby, które nie boją się tworzyć :)
PS: Dzieła z tego wpisu są twoje?

Dzięki! Tylko ostatnie zdjęcie jest moje, w poprzednich wpisach są moje prace. Niedługo będę dodawał nowe. Zapraszam do śledzenia ;)

ogólnie bardzo podoba mi się własnie spray art + grafii. Dobrze zrobiony projekt zawiera cząstkę artysty.

its awesome post bro. thanks

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99