You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ćwiczenia z Dziecięcą Drużyną Pożarniczą.

in #polish6 years ago

Pamietam jak przychodził do mojej jednostki kiedys chłopiec. Zawsze pomocny, zafascynowany pożarnictwem. Teraz po 12 latach, myśli wstąpić w szeregi PSP, tak jak jego mentor haha. Zaszczep w dzieciakach bakcykla , a będą wdzięczne tobie. Sekcja 998 gotowa do działań hehe

Sort:  

Zgadzam się z Tobą! Im od młodszych lat dzieciom pokaże się oddanie i zaangażowanie do pracy w straży i niesieniu pomocy innym tym lepiej dla przyszłości tego zawodu.
Wiele z nich już opowiada że chce zostać strażakiem zawodowym! 🙂

Pamiętam jak miałem 6 lat przychodziłem do straży , gdy mnie pytano kim zostanę odpowiadałem strażakiem! Byłem dumny , że siedzę w samochodzie w hełmie jeszcze takim starym siwym(zapewne wiesz o jakim mówię). Fajnie to wspominam i wiem jak to działa na dzieci:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51