You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zróbmy to

in #polish6 years ago (edited)

Dobry, mocny tekst. Jak najbardziej przybijam piątkę ponieważ kobieta też człowiek więc potrzeby seksualne ma. To znaczy nie wiem czy inne kobiety mają ale jedno jest pewne - mieć powinny. Jak nie mają to popsute jakieś.. Zgadzam się jak najbardziej ze stwierdzeniem, że zaspokojony facet czy kobieta są łatwiejsi w komunikacji. To czysta chemia i z tym nie ma co po prostu dyskutować. Co do układu typu fuck-friends to ciężko mi cokolwiek powiedzieć, ponieważ mam stałego partnera, z którym założyłam rodzinę ale jedno jest pewne, innym za przeproszeniem gówno do tego, w końcu to Twoje życie nie ich. Jeżeli ich życie jest nieciekawe, nudne i do bani to nic dziwnego, że interesują się życiem innych. Mam wrażenie, że ludzie (szczególnie Polacy) czyhają tylko na niepowodzenia innych żeby czerpać z tego przyjemność i satysfakcję, natomiast kiedy ktoś jest szczęśliwy i zadowolony to na siłę próbują znaleźć sposób jak by tu dupę obrobić. Z otwartością seksualną jesteśmy z pewnością 100 lat za murzynami bo nawet oni wiedzą, że fajnie jest się dobrze wychędożyć :D To, że akceptujesz swoje ciało i jesteś świadoma swojej kobiecości działa tylko i wyłącznie na Twoją korzyść. Pewność siebie to podstawa. Jeżeli stwarzasz z kimś jakąś relację skupiasz się na tym co najważniejsze - osiągnięciu przyjemności, a nie na rozmyślaniu co z Tobą jest "nie tak" i czy On to zauważy. Ja nie byłam taka od samego początku. Dopiero facet, z którym obecnie jestem w związku dał mi tę siłę kobiecości. Dzięki niemu czuję się piękna i w pełni zaakceptowałam siebie i nie mam oporów by w przerwie śniadaniowej w pracy przysłać mu pikantną fotkę zrobioną na szybko w toalecie bo wiem, że dla niego jestem idealna dlatego brawa dla Ciebie jeśli posiadasz wrodzoną świadomość swojej zajebistości :) A jeżeli ten tyłeczek ze zdjęcia należy do Ciebie to faktycznie, masz zacny :) No i oczywiście nic dziwnego, że inne babki Ci go zazdroszczą. Same nie zdają sobie sprawy jaką krzywdę sobie wyrządzają, bo mogłyby się za siebie wziąć, wyrzeźbić sobie swój tyłek i mieć udane pożycie seksualne ale zamiast tego wolą obrabiać Twój tyłek. Chyba powinnaś im podziękować obrobiony perfekcyjnie :D:D:D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60180.31
ETH 3001.45
USDT 1.00
SBD 3.64