[Zapytaj niedźwiedzia]- PODSUMOWANIE "W jakim kierunku idzie zachodnia cywilizacja?"

in #polish6 years ago

Witam Wszystkich serdecznie

graffiti-3305166_1280.jpg

Podsumowanie dyskusji na temat "W jakim kierunku idzie zachodnia cywilizacja?"

Statystyki:

  • Ilość napisanych komentarzy: 25
  • Curator Payout $ 0.191 ( 10.80 % )
  • Resteems: 4
  • Średni zysk za pierwszy komentarz dyskutującego : ~12 centów

Temat podsumowań ma na calu między innymi:

  • Wszystkie zasady i postanowienia są w wersji beta. Sugestie co do zasad można zgłaszać podczas niedzielnych podsumowań
  • Podczas niedzielnego podsumowania w komentarzach można składać propozycje dla kolejnego omawianego tematu

Luźne subiektywne podsumowanie samej dyskusji:

Ciesze się i jednocześnie smucę. Cieszy mnie fakt że nie jestem osamotniony w negatywnym ocenianiu tego wytworu który moim zadaniem nie powinno nazywać się nawet kulturą. Trend który z jednej strony promuje wypaczone zasady moralne z drugiej strony zabija wszelkie zasady od środka poprzez ukazywanie fanatycznej wersji danej zasady...
Smuci mnie fakt że musimy w ogóle takie tematy podejmować... choć teraz tak mnie naszło. Gdyby nie było nam dane doświadczyć "zachodniej kultury" nie mielibyśmy punktu odniesienia ;) Więc może patrząc na to "doświadczenie" w dłuższej perspektywie wyjdzie nam ta lekcja na dobre.
Dowiemy się jak nie postępować.

horse-2573655_640.png
@michalx2008x
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
divider-36856_1280.png

Sort:  

No i gitara. Następne podsumowanie za tydzień?

Ale Ci się udało :P przez pomyłkę dałem UP 100%. A więc tak już zostanie bo cofając i tak procenty stracę.

No cóż nie wierze w przypadki widocznie Ci się te centy należą :)

Sam się zdziwiłem, bo najwięcej chyba 25 % od ciebie dostałem pod komentarzem, zostaje mi tylko powiedzieć "dzięki". I następnym razem tak nie szalej.

No to nieźle poszło.

ekstra :)

High artistic quality, good post

woow! good jop !

Dosyć ciekawy ten post......:

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61039.43
ETH 2460.28
USDT 1.00
SBD 2.66