You are viewing a single comment's thread from:

RE: Minusujące boty i czarna lista - jak się uporać z tą zgrają idiotów? (ratunku)

in #polish6 years ago

Również mam problem z botami... dlatego postanowiłem powoli zbroić się w SP i mam zamiar za jakiś czas wypowiedzieć niektórym wojnę. Przyszedłem tu w "poszukiwaniu wolności" a zastałem taką cenzurę że głowa mała... Boty twierdzą że działają na plus dla Steem. Guzik prawda przez działalność botów odczuwa się taki reżim że Facebook czy YouTube mogą pomarzyć o takiej cenzurze.

Sort:  

Nie miałbym nic przeciw cenzurze, jeśli jej zasady byłyby jasno określone i dawałyby użytkownikowi świadomość przewinionych czynów oraz możliwość poprawienia się. To co mi się wydarzyło nie spełnia żadnego z powyższych kryteriów.

Jest tylko "jeb masz bana, bo tak" od samozwańczych stróżów prawa.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57824.15
ETH 2965.89
USDT 1.00
SBD 3.70