[PhotoBlog -010]- Zoom x1000 Mucha/Housefly

in #polish6 years ago (edited)

Hello Dear friends

Tue Apr 03 14-34-02.jpg
Tue Apr 03 14-32-50.jpg
Tue Apr 03 14-35-15.jpg
Tue Apr 03 14-36-07.jpg

Zoom x1000 Digital Microscope

Bez tytułufew.png

EN: What's next? Write in the comments.

PL: Co następne? Piszcie w komentarzach.

Sort:  

Nice photo, after zooming eyes of Housefly looks amazing

Thank you:)

Przy takich fotach małe stworzonka wyglądają jak potwory z najgorszych snów.

Takie włochate miłe zwierzątko :D

Super foty. Kiedyś oglądałem muchę przez
mikroskop - super oczy wyglądają !!!

Takich fotek telefonem nie zrobię. Ech... :)
Wspaniała jakość.

Dziękuje:)

Duża ta mucha, żartuje oczywiście.

:D

Piękne a za razem obrzydliwe bleh... 😄

Podczas robienia fotek też miałem takie odczucia. Zdradzę że miałem nawet czasem wrażenie że za moment wyskoczy na mnie z monitora ;)

super sprzęt masz jestem w szoku z rezultatu chcemy wiecej :)

Dziękuje.
Co do sprzętu to taniocha prosto z Chin ;)

Zdjęcia super :) Można wiedzieć czym je robiłeś? Czyżby kupione na Alieexpres?

Dziękuję :)
Ja odkupiłem od szwagra. Szwagier z allegro. A allegrowicz chyba z chin;)

DSC01307.JPG

Great macro photography. Unbelievable how well you see all the details. Well done.

Thank you

Świetne zdjęcia, ale trochę przerażające :D

Dziękuje.
Nie taka mucha straszna jak ją malują :D

Piękne zbliżenie aż ciary przychodzą ;) mam kilkadziesiąt podobnych fotek kiedyś się podzielę. Pozdrawiam

Dziękuję.
To koniecznie musisz się również nimi podzielić :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42