EN: Celebrating 500 Followers / PL: Świętuje 500 obserwujących

in #polish6 years ago

EN: Hello Dear Friends PL: Witajcie drodzy przyjaciele

DSC01612.JPG

EN: Achievements PL: Osiągnięcia

  • Followers/ obserwujący: 521
  • Reputation/ reputacja: 50.109
  • STEEM Power: 3,039.23 SP( 2,361.69 + 677.54 )
  • Posts/ posty: 59
  • Comments/ komentarze: 2525
  • Vote Count 6108 votes | 3813 received

DSC01615.JPG

EN: Thank you! Flowers for you :)
PL: Dziękuję Wam! Kwiaty dla Was:)

DSC01526.JPG

DSC01521.JPG

DSC01517.JPG

DSC01518.JPG

horse-2573655_640.png
@michalx2008x
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Gartulacje! Ja jestem nowy ale mam nadzieję że będe mogł również obchodzić takie święto w przyszłości :)

Gratulacje Michale !

Podejrzewam że chciałeś dodać mnie do obserwowanych bo widzę właśnie przestałeś mnie obserwować. Obserwowałeś mnie już wcześniej i klikając po raz kolejny dałeś Unfollow. No chyba że tak miało być ;)

Wiem Michałku przepraszam, na chacie ci to wyjaśniłem :)


Nie miałem zamiaru dodawać tego wpisu bo to pozornie żaden wyczyn lecz po przeczytaniu wpisu @jacekw o https://staging.busy.org/@jacekw/ilu-tak-naprawde-masz-aktywnych-obserwujacych postanowiłem się podzielić z innymi swoim dokonaniem. Jak można dowiedzieć się ze statystyk @jacekw posiadam naprawdę wartościowych obserwatorów a nie boty ;) co ogromnie mnie cieszy.

Dziękuję Tobie @KapitanPolak jak i wszystkim tym którzy uważają że moje konto jest warte obserwowania.

Siemanko Niedziedziu :) Cieszę się razem z Toba, 500 to naprawdę sporo, nawet jeśli część z tego to boty :) Lubie Twoje posty, rozkminy są fajne, o altcoinach mozna poczytać, pokazałeś mi również inną Danię. Nie spodziewałem się tam takich widoków. Steem zapłać za to wszystko :)

Congratulation to your 500 Followers🍾👍 The flowers are beautiful🤗 Please write more in English for me🙏

Gratulacje, +1

Zapomniałem dopisać że właśnie dodałem Cię do obserwowanych.

Bardzo miło z Twojej strony. Dziękuję ponownie.

Gratulacje! Jestem pewien, że szybko poprawisz ten wynik :D

Gratulacje. Narcyza oproszę, w bukiecie. Uwielbiam narcyzy :)

Nice 500 followers milestone. The flowers and trees in blossom go nice with this occassion.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60968.19
ETH 2367.91
USDT 1.00
SBD 2.56