You are viewing a single comment's thread from:

RE: Reklamy w mediach - plaga XXI wieku. Moje przemyślenia.

in #polish6 years ago (edited)
  1. Wiesz jaki wpływ mają reklamy na człowieka, a świadomie dałeś małej siostrze oglądać tv? 2. Tak, kiedys było mniej reklam, pamietam kanał tylu viva (kanał od muzyki) reklamy na prawdę bardzo rzadko. Z racji tego, że praktycznie nie ogladam telewizji i mam najtańszy pakiet i nie ma tam vivy to nie wiem jak wyglada obecnie sytuacja z reklamami, ale domyślam się choćby na przykładzie eski, gdzie puszcza raptem 3-5 utworów i potem 3 minuty reklam, ze jest tych reklam zdecydowanie wiecej niz kiedys. 3. Nigdy nie mów nigdy!
Sort:  
  1. Z przykrością, ale nie miałem na to bezpośredniego wpływu ze względu na odległość nas łączącą.
    2.Nie miałem okazji zagłębić się w temat stacji viva, wierzę na słowo. Dziś miło oglądać hbo lub netflixa bez reklam. Zgadza się! Stacje radiowe również odstręczają mnie od siebie przez masę reklam.
  2. Oczywiście, może to się zmienić.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60935.93
ETH 2645.60
USDT 1.00
SBD 2.56