follow your dream, czyli poznaniak na filipinach.

in #polish7 years ago

Siemanko

kwestia podążania za marzeniami jest dość oczywista, lecz każdy wybiera inną ścieżkę.
Ja wybrałem swoją. Wybrałem mądrze. A mądrze to nie do końca motyw przewodni mojego życia. Jestem impulsywny, narwany, brak mi cierpliwości i mam wygórowane ambicje. Lecz zaraz, czy oby Filipiny nie pohamowały moich negatywnych cech? Czyżby nie zostały one wzięte w cugle wszechobecnie panującej tu dobroci? Otóż tak moje Gołąbeczki. Otóż tak właśnie się stało.
Rok w otoczeniu ludzi, którzy mają bardzo proste życie, nie zapierdalają cały rok by pojechać na wakacje, na które ich nie stać, kupić samochód, na który nie mają pieniędzy, czy wziąć kredyt na dom, którego tak naprawdę nie potrzebują. Nasze świetnie rozwinięte społeczeństwo podąża w zupełnie złym kierunku. Zamiast skupić się na tym, co w życiu naprawdę ważne zajmujemy się ciągłym gonieniem za rzeczami, które dają nam złudne poczucie szczęścia.
Moje wywody nie mają mieć wydźwięku filozoficzno-moralizatorskich, lecz być czystym przekazem pomiędzy moimi myślami a ludźmi, którzy chcą poświęcić 5 minut dziennie na czytanie moich bzdurek. Choć na dobrą sprawę, nie wiem, czy kogokolwiek obchodzi co myśli chłopaczek na drugim końcu Świata, siedząc na plaży, popijając wodę z kokosa, po którego sam musiał się wspiąć. Choć z drugiej strony pisanie sprawia mi zaskakującą przyjemność.

to łapcie.

12424498_578478575633006_365799490_n.jpg
12383605_214194595592249_439083815_n.jpg

Sort:  

Zazdroszczę tego kokosa :(((
Więc w jaki sposób wygląda twoje życie na Filipinach, poza tym, że na spokojnie? :)

Pływam, czytam, pogłębiam wiedzę z zakresu kryptowalut, gram na giełdzie i pomagam lokalnej społeczności. Teraz moja głowa zajęta jest pomocą pod przykrywką fundacji: 'Edge of the Sand'. Chce zbudować w mojej wiosce szkołę dla najmłodszych dzieciaków

Fantastyczne - chociaż trzeba pewnie mieć niemałą wiedzę o giełdzie, by móc się ot tak, jak gdyby nigdy nic utrzymać. super. :-)

Giełda to zabaw hobbistyczna. Miałem szczęście, że zainwestowałem kilka funów w BTC już nieopodal 2010 roku ;)

W takim razie miałeś świetny nos do okazji. :)

tak to mozna nazwac:P

Kolor tej wody jest nieziemski. Zazdroszczę strasznie takich warunków :D

Zapraszam serdecznie. Moje drzwi stoją otworem!

Congratulations @mglowas! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

I credible and beautiful. Where is this? Following you now.

Its Palawan, Philippines.

Ja tam lubię czytać twoje wywody :D planuje za jakiś czas samemu pisać więcej przemyśleń, choć z planami bywa różnie :P Do tej pory pisałem do szuflady, a publikowanie czegoś wymaga przefiltrowanie niektórych niuansów z życia prywatnego, zatem trzeba pomyśleć nad formą.

Ja niestety nie mam filtrów. Czytasz dokładnie to, co w danym momencie przyszło mi do głowy. Ot tak mam. I dzięki za wsparcie! Jesteś pierwszym steemkiem, który mnie pochwalił :D

Super! Doskonale Cię rozumiem. Mieszkam od lat na greckiej wyspie Korfu. Jak się patrzy na życie przeciętnego Greka to można powiedzieć że żyje biednie ale tak jak mówisz, im wiele rzeczy nie jest potrzebnych do szczęścia. Natomiast trzeba być szczęściarzem aby to zrozumieć i poczuć :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64