[PL/CZ] Nikt nie potrzebuje2 / Nikdo nepotřebuje2

in #polish7 years ago

PL - Co jakiś czas będę prezentować zdjęcia, których nikt nie potrzebuje. Po to, żeby zaistniały chociaż przez chwilę.W 2010 roku podjęłam decyzję, że będę robić co najmniej jedno zdjęcie codziennie. Do tej pory mi się to udaje. Myślę, że dni bez zdjęć nie jest więcej niż 10. Ta decyzja wywołała u mnie zmianę postrzegania, ponieważ trudno jest znaleźć codziennie jakiś piękny krajobraz, trudno jest codziennie zrobić dobre zdjęcie.Staram się nie upiększać zdjęć. Próbuję pokazać rzeczywistość taką, jaka jest.
Nikdo nepotřebuje


CZ -Občas budu představovat fotografie, které nikdo nepotřebuje. Jen by mohly aspoň na chvíli existovat.V roce 2010 jsem se rozhodla, že budu dělat každý den alespoň jednou fotku. Dosud jsem byla úspěšná. Myslím si, že dnů bez fotografií není víc než 10. Toto rozhodnutí způsobilo ve mně změnu ve vnímání, protože je obtížné každodenně najít krásnou krajinu, je obtížné každodenně udělat dobrou fotku.Snažím se nezdobit mé fotografie. Snažím se ukázat realitu jaka opravdu je.




 








Sort:  

moc hezký fotky

Tak to asi vidis svet jinak nez prumerny clovek ;) ale to asi dobre :)

Trošku depresivní :-)

Hmmm... vypada na to, ze rada fotim depresivni veci ;)

Ty trubky jsou super. Na první pohled jsem myslel, že jsou to kubánské doutníky :D

To by byli pořádný doutňase :D

Vis jak to je... vidis co chces videt ;)

Zkoušela jsi fotit stejná místa třeba s ročním odstupem? Třeba ty schody. Potom je spojit k sobě. Levá půlka před rokem, pravá po roce.

To co je nejblíž fotím docela často, tak si myslím, že bych něco takového našla. Mám par projektů, ale mám příliš fotek tak nestíhám, a každý den mám jich víc a víc ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77