GENETIC CODE OF THE WINNER/ DNA zwycięzcy

in #polish7 years ago (edited)

Czy w Twoim kodzie genetycznym zapisane jest zwycięstwo? Naukowcy z University of America mówią, że.................

Nie mówią o tym zupełnie nic. Często w codziennym życiu spotykamy sie z presją wygrywania. Wygraj z otoczeniem. Wygraj swoje życie. Wygraj z ograniczeniami. Zacznij zwyciężać!!!

Ok. Każdy to lubi. Lubi czuć ze wygrywa na każdym polu. Że porażka w jego życiu jest pojęciem silnie zakurzonym. Przyznaję się. Ja też tak mam. Od małego miałem problem z ambicją, oczywiście z tytułu jej rozdmuchania przez rodziców, otoczenie. Potem świat korporacji, w której za użycie stwierdzenia porażka, albo nic sie nie stało, można skończyć na karnym jeżyku. Pogoń za wygrywaniem każdego dnia.

Jednak z biegiem czasu i przypływem doświadczenia, tego z prawdziwego życia, bo nie mam tu na myśli umiejętności zawodowych, coraz częściej pojawia sie refleksja - o co K..WA ten szum?!?
Skąd pan w garniturze, który przeczytał pięć książek, a sam napisał juz piętnaście, swoją drogą zawsze w cenie 19.99, 29.99, każda ze słowem sukces, lub wygrywać w tytule, może do cholery wiedziec co jest dla mnie sukcesem??? (Paskudne to zdanie gramatycznie, wybaczcie).

Powiem Ci co to jest sukces.

Sukcesem jest kiedy zdajesz sobie sprawę ze swoich ograniczeń i potrafisz przełamać je. Przykład? Odniosłem sukces, bo mimo to, że lenistwo prowadzi ze mna otwarta wojne, posprzatalem ten pieprzony garaz. Sukcesem jest, ze pomimo powrotu umordowanym z pracy, wziąłem dzieci na plac zabaw- wiem Żono, że potrzebujesz tej chwili dla siebie. Możnaby mnożyć, ale definicje sukcesu zostawiam na oddzielny wpis.

I sama kwestia wygrywania. Uważam, ze stwierdzenie wygrac życie, wygrac ze slabosciami jest w zalozeniu błędne. To tak jak nienawidzę, kiedy moja małżonka (wspaniała de facto) wracając z zakupów obwieszcza ze "wciągnęła piękną bluzeczkę", albo "wzięła" bo było w promocji.
Przecież za to wszystko ZAPŁACIŁAS, odpowiadam, wiec dokonałaś transakcji, badz nabylas te towary drogą kupna. Mam rację?
Jednak wracając do wygrywania...

Na piekne zycie, sukces, zwyciestwo musimy zapracowac.

A co dla Ciebie znaczy sukces? Jaki ostatnio osiągnąłeś/aś? Chwalmy się malymi rzeczami:)

Pozdrawiam, ze slonecznej lubelszczyzny.
Przem.

Zdjecie zaczerpniete z Internetu.winner.jpg

Sort:  

Brakuje mi tutaj trochę polskich liter :/ Ale up na zachętę

Edytowałem te litery. Dziękuję za tą uwagę, faktycznie, kiedy przeczytałem wyglądało to źle.

Wybacz, sytuacja wymaga odemnie pisanie ze smartfona. Poprawie sie.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63006.70
ETH 3075.91
USDT 1.00
SBD 3.82