You are viewing a single comment's thread from:

RE: 4 Kryptowaluty na które należy zwrocić uwagę we WRZESNIU

in #polish7 years ago

Hej philik bardzo spodobał mi się twój typ na Liska - rzeczywiście był strasznie niedowartościowany.
Wcześniej na steemit pisałem jeszcze o OmiseGO na długo przed wielkimi wzrostami. Ostatnie tygodnie to dla mnie akumulacja SHIFTa.
Powoli robię research nad kolejnymi krypto do wejścia i zaciekawiły mnie projekty takie jak Numeraire, Safex czy Neo.
Czy masz jakieś zdanie na temat powyższych?

Sort:  

Safex to mega projekt poznałem osobiście Daniela i jest to naprawdę odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Jak wejdzie chilli to cena poszybuje w kosmos.

Mam Neo i jak tylko lisk urosnie na 25-30$ to cala kase wrzucam w Neo. Zrobilem o neo film 2 dni temu zajrzyj na mój kanał
Pozdrawiam

philk a nie lepiej poczekać do wypuszczenia sdk'a i później sprzedać?
Pomyśl jeszcze o walucie steem według przepowiedni @jerrybanfield we wrześniu ma skoczyć do 10$

tzn ja napewno czekam na SDK. Myślę, że własnie po SDK cena będzie około 25-30$ i wtedy będzie czas na NEO mam nadzieję, że za dużo do tego czasu nie urośnie a co do steem to nie chce mi się wierzyć w to za bardzo. ucieszyłbym się z 3-5$ i to bardzo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58119.97
ETH 3054.21
USDT 1.00
SBD 2.26