You are viewing a single comment's thread from:

RE: UWAŻAJCIE W NOCY I NIE TYLKO !! - MOJA HISTORIA #2

in #polish6 years ago

Siemka :) Parę lat temu miałem podobną sytuację. Wracałem z imprezy na rynku przejściem pod Basztową w stronę Galerii Krakowskiej. Zaczepiło mnie 3 "dresików" tekstem "ej, ziomek masz szlugi" wiedząc co się szykuje, bez zatrzymywania się powiedziałem że "sorry, nie palę". Nie odpuścili, "ziomek poczekaj chwile" na to ja, że "sorry spieszę się na autobus" i zaczęła się agresja :P "chodź tu ku.wo". Zaczęli mnie gonić, rzucając we mnie 2 butelkami i żarówką (nie pytajcie skąd taki pomysł i skąd mieli ) a że wtedy trenowałem koszykówkę i biegałem dość szybko to udało mi się zrobić dystans. Dwóch dało za wygraną, ale jeden nie odpuszczał i koniecznie chciał mnie złapać. Udało mu się bo wypadł mi z kurtki portfel z dokumentami. Zacząłem się z nim szarpać i udało mi się sprzedać mu "bombkę" po której już wolał nie wstawać, a w między czasie dwóch pozostałych dobiegało do mnie krzycząc, że mnie "zaje.ią". Złapałem portfel i zacząłem uciekać w stronę galerii. Na szczęście całą sytuację widział ochroniarz z galerii i machał mi ręką żebym podbiegł do wejścia. Otworzył mi drzwi i zamknął zaraz za mną. W taki sposób udało mi się wyjść z tego cało :) Tak więc nie ma co się puszczać w nocy samemu przez miasto.

Sort:  

Wyszło z tego spore opowiadanie!
Czytając takie historie utwierdzam się w przekonaniu jak ludzie mają popsute w głowie i muszą utrudnić życie innym.

Jak mówią "sport to zdrowie", czasami również uratuje życie 💪🏼 ;)

Super, że tak się to skończyło. Aczkolwiek nie powinno mieć wgl miejsca.

Dziękuję za przeczytanie oraz podzielenie się swoją "historią". Od tamtej pory nie chodzę sama.

Pozdrawiam! 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93