You are viewing a single comment's thread from:

RE: Witam polską społeczność na Steemit! Chciałabym się w końcu przedstawić!

in #polish6 years ago

Hej, ja przez 4 lata pracowałem na budowach jako elektryk, a od zeszłego roku walczę z front endem :) Byłbym bardzo zainteresowany grupą frontendowców na steemit jak i tutorialami dla początkujących, daję followa i czekam na więcej :)

Sort:  

O prosze, to niezła zmiana, ale bardzo fajnie, odważna decyzja! Mam nadzieję, że idzie Ci dobrze :) w najbliższym czasie chyba nie uda mi się publikować tutaj za wiele na ten temat, bo raczej nie ma wielu zainteresowanych tematem. Ale jeśli chcesz możesz napisać do mnie na discord to Ci podrzucę linki, do naprawdę dobrych materiałów. Jestem tam jako anushka#2246.
Pozdrawiam i powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59