You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy tu można coś zarobić ???

in #polish6 years ago

Działa tutaj kolesiostwo także jeżeli będziesz się podlizywał to coś ci tam sypną. Jeżeli nie to nie ważne jaki tekst będzie dobry, może przepaść między innymi słabymi tekstami.

Sort:  

podaj jakiś przykład kolesiowstwa, ja nie znam osobiście nikogo a kilka sbd rozdałem

Nie mówię o tobie, a ty wiesz o kim mówię. Są goście którzy między sobą rozdają głosy i działają jak jakiś klan. Nawet mogę sądzić, że pewnie ci goście są powiązani z PC.


Ale ja już nie wypowiadam się pod twoimi postami. Odpuściłem, bo szkoda mi zachodu, a ty dalej ciągniesz to samo. Jeżeli zwrócenie ci uwagi na błędy ortograficzne oraz błędy interpunkcyjne to atak personalny to no nie wiem warto zahaczyć gdzieś znów o szkołę.

A mi nikt nie każe ciebie nie obrażać :) Ale cieszę się, że widać z twojej strony hipokryzje i obłudę.

Nie dziwie się, nikt się tutaj z tobą nie liczy to musisz wmawiać sobie, że wygrałeś. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57852.72
ETH 2355.59
USDT 1.00
SBD 2.44