You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dychotomia

in #polish6 years ago

A wiesz, oglądałam kiedyś film o małpach. Dawano na nim szympansom równego rodzaju problemy logiczne do rozwiązania - nagrodą za prawidłowe rozwiązanie był z reguły jakiś przysmak. I wiesz co się okazało? Większość z tyh szympansów radziła sobie naprawdę dobrze. Nie gorzej od ludzkiego dziecka. Problemem było co innego. Szympansy nie były w stanie uczyć się od siebie nawzajem. W rezultacie, każdy z nich musiał ,metaforycznie mówiąc, sam "odkrywać ogień". Podsumowanie eksperymentu było takie, że ludzi stworzyli cywilizajcję, a małpy nie, bo każdy kolejny człowiek budował na czyi.mś, co stworzyli przed nim inni. Małpy zaś tego nie potrafią. Dlaczego o tym piszę? Bo mnie wydaje się, że couche nie są tak do końca źli. Jasne, wielu z nich kompletnie nie wie co mówią. Są jednak i tacy, którzy potrafią pomóc. Problem w tym, że nie każdemu. Wydaje mi się, że nie ma żadnych recept, które potrafią pomóc każdemu. Ale jeśli trafią na odpowiedniego człowieka - mogą okazać się przydatne.

Sort:  

Dlaczego o tym piszę? Bo mnie wydaje się, że couche nie są tak do końca źli. Jasne, wielu z nich kompletnie nie wie co mówią. Są jednak i tacy, którzy potrafią pomóc. Problem w tym, że nie każdemu. Wydaje mi się, że nie ma żadnych recept, które potrafią pomóc każdemu. Ale jeśli trafią na odpowiedniego człowieka - mogą okazać się przydatne.

Zgadzam się z Tobą w zupełności @mazelin. To co napisałem miało służyć jako swoisty apel, albo może przypomnienie. Ostatecznie, możesz to zinterpretować w ten sposób, że próbowałem przedstawić to, co jest ważne dla mnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62996.10
ETH 3122.17
USDT 1.00
SBD 3.88