Sort:  

Ja z branży budowlanej przekwalifikowałem się na branżę IT. Na początku zapisałem się na szkolenie dofinansowane z Unii, ale tam pokazali same podstawy i douczałem się w domu z kursów internetowych typu codecademy oraz książek.

Hej! To była długa droga ponad rok, jeśli ktoś wierzy w reklamowane wszędzie kursy - zostań programistą w 6 tygodni to uważam nie jest to możliwe, straszna ściema. Wymaga to dużo pracy, ja też byłam na kursie, który niewiele mi dał. Wymagało to sporo pracy własnej, książek, tutoriali no i przede wszystkim robienia projektów. Dobrze mieć mentora i uczyć się od bardziej doświadczonych, ale liczy się najbardziej praktyka i świadomość, że wymaga to dużo ciężkiej pracy żeby miało to sens. Zresztą wciąż się uczę, to taki ciągły proces, chyba nie można się po prostu "przekwalifikować", zrobić certyfikat i pozamiatane. Jak się już w to wchodzi to raczej na 100% bo technologie zmieniają się szybko i ciągle trzeba się dokształcać. Ja to nawet lubię, choć jeszcze dłuuuga droga przede mną... ale polecam!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59