Sort:  

Wiem że nadejdzie już jest coraz więcej opcji na sprzedaż monet i wypłatę na euro, chcą żebym sprzedał i udowodnił że mogę wypłacić to na konto w banku. Nie da rady jak mi nie wierzą na słowo to ja nie mam zamiaru nic udowadniać i tracić swoje monety, a co do banków, też im mówię że są niebezpieczne ale oni wiedzą lepiej.

Tacy ludzie zawsze coś chcą, nie mają w tym momencie na myśli Ciebie, tylko siebie, chcę udowodnić sobie, że mają rację. To płytka zazdrość. "Niech mu się nie uda, to wyjdzie na moje"
Albo słyszymy "Ja chcę, żebyś Ty..." albo "Ty musisz..." na jedno wychodzi.
Dla mnie drugi człowiek to inspiracja, cieszę się, że ktoś poszedł dalej niż ja, osiągnął więcej, a jeszcze mi o tym mówi - fantastycznie, bo sama może nigdy bym na to nie wpadła ;)
Ewolujemy, to widać, ludzie są podzieleni, jedni idą z nurtem "przebudzenia" (np. społeczność Steemit), drudzy tkwią w "Fejsbukowni" :D

A co do Steemit i FB to cały czas mówiłem znajomym żeby się zarejestrowali tutaj że to może być przyszłość portali społecznościowych, też nie słuchają, a ja już przestałem ich namawiać. Jak rozmawiam z kimś komu jeszcze nie mówiłem o tym to oczywiście mówię, a zrobią co będą chcieli. I tu znowu czekam kiedy się okaże że miałem rację. Wiem to trochę takie chore jak o tym mówię, ale niektórzy po prostu muszą się sparzyć żeby się nauczyć.

Chyba każdy, człowieka nie zmieni czyjeś gadanie, jedynie swoje doświadczenie
Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62817.54
ETH 2573.14
USDT 1.00
SBD 2.74