Sort:  

To rejestruj się :) Gra dość rozbudowana. Grałem w The Crims i gra nie miała sensu większego, bo od pewnego momentu (ale może potem to zmienili) mogłeś zrobić pewnego rodzaju pętlę - wtedy najlepiej poświęcało się 24/7 dosłownie, bo nic cię nie ograniczało poza czasem

Tutaj jest to mocno wyważone i coraz ciężej się gra :D

zarejestrowałem się i już pierwsze budynki stawaim. Ale niestety chyba serwer nie wytrzymał i mam error:500 :(

Faktycznie - zobaczę z czym problem - może silnik ma błędy, bo nie czytałem niestety kodu źródłowego, a nie jest mój :(

Raz pracowałem nad innym silnikiem, ale nie udało mi się wgrać. Najwyżej zawieszę ten, postaram się wgrać drugi - ale jest robiony przez wschodnich sąsiadów z Moskwy i to dziwny zbieg okoliczności, że w ogóle działa komuś

PS. Dalej problem występuje?

Aktualnie wszystko bardzo ładnie działa. Fajne jest to, że można mieć kolejkę do 5 budynków. W Travianie max był 2 i to tylko grając Rzymianami. No chyba, że kupiłeś konto premium.

W domyślnym ogame jest 1, a tutaj 5. W supernova (stąd nazwa steemnova) jest chyba bez limitów. Natomiast silnik był koszmarny pod włączeniem go.

Zapytałem innej osoby czy użyczy serwer, bo ja mam nginx (mało zasobów)

a to spoko. limit jednak się przyda bo totalnie nolimit to też trochę bez sensu.
Będę testował i jak coś dam znać.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63986.43
ETH 2745.97
USDT 1.00
SBD 2.66