You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemMonsters - Czy można na tym zarobić?

in #polish5 years ago

Ja uważam, że te $10 dolarów za booster idzie dość szybko zebrać. A przynajmniej dało radę jeszcze z 10 dni temu bo z każdym sezonem ceny spadają co raz bardziej. W sensie po otrzymaniu nagród za sezon dużo graczy (zwłaszcza farm) sprzedaje je po najniższej cenie z peakmonster. Za jakąś godzinę usiądę do kompa i wrzucę screena z mojego arkusza odnośnie nagród które zdobyłem od 22 stycznia. Ale jest to równowartość około $20

Posted using Partiko Android

Sort:  

Tutaj trochę info z mojego excela :D
image.png
Chociaż muszę przyznać, że lepiej grało się gdy rozdawali paczki zamiast reward card. Mi zdecydowanie lepiej robiło się questa wiedząc, że czeka na mnie paczka w której może być tak wiele różnych kart. Zwłaszcza, że były tam też karty "summoner". No i z jednaj z takich paczek wydropiłem złotego SotF, którego potem sprzedałem za $200

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61040.35
ETH 2922.73
USDT 1.00
SBD 2.31