Witajcie - TO MÓJ PIERWSZY POST

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie.
To jest mój pierwszy post. Jestem niesamowicie podekscytowany że dołączyłem do społeczności STEEMIT.
Muszę jeszcze się wiele nauczyć. Choćby edytowania wpisu tutaj.
Może pomożecie i wskażecie jakiś samouczek w języku Polskim dla początkującej osoby.
Może moje marzenie się spełni i zarobię swoje pierwsze 1000 dolarów na STEEMIT !

Sort:  

Hej!

Witam serdecznie w imieniu całej społeczności :)

Jednocześnie chciałbym Cię zaprosić na oficjalny czat i na nim na polski kanał: https://steemit.chat/channel/polish

Wow - mam już 0,42 dolara czy to mi się tylko śni :)) Ledwo napisałem już mam 0,42 dolara ? Fajna sprawa. Widzę że warto tutaj pisać i motywuje to z całą pewnością do pisania bardzo dobrej jakości tekstów autorskich. Z całą pewnością będę korzystał z STEEMIT !

Oj nie... jeszcze nie masz. Post zbiera głosy przez 7 dni. W tym czasie kwota może wzrosnąć, ale gdyby np. ktoś wykrył plagiat postu i ludzie zaczeli by flagować, to kwota może też spaść. Wpadaj na czata jak będziesz miał czas :)

Dziękuję. Z całą pewnością będę pisał tutaj artykuły zarówno w języku Polskim jak i Angielskim.

Cześć, na wspomnianym przez chłopaków czacie rozmawialiśmy dziś o tym, żeby się nawzajem wspierać, szczególnie na początku, poprzez klikanie "follow" przy kontach innych Polaków. Niniejszym klikam u Ciebie i mam nadzieję, że się odwdzięczysz tym samym :)

Ok kliknę - tylko gdzie przy którym Twoim poście??? Trochę jeszcze nie ogarniam tego .

Kliknąłem chyba dałem strzałkę w górę przy tym co teraz napisałeś :)

@matiasbtc Jak klikasz na czyjś nick, to masz opcję follow :)

Witaj na steemit :)

Welcome to the community! Follow me at https://steemit.com/@bitgeek

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59900.81
ETH 2561.53
USDT 1.00
SBD 2.55