Grafika za darmo!

in #polish7 years ago (edited)

Siema chciałbym coś dla kogoś zrobić, nie potrzebuje z was nikt jakiejś grafiki? Na przykład takich jak w poprzednim poście?
Mogę ją zrobić zupełnie za darmo. Napisz w komentarzu według wzoru niżej a ja postaram się ją zrobić.

Napisy:
Tematyka:
Kolorystyka
GIF?(tak/nie)
Dodatkowe
Obrazek:

Image of graphic
Źródło obrazka: https://www.google.pl/search?q=graphic+designer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi8gcK_tuDVAhUMAsAKHWCyCzgQ_AUICigB&biw=1280&bih=904#imgrc=Q40lweCyBrmBRM:

Sort:  

Awatar
Dowolna
Nie
Jakis chibby/karykatura/animacja na podstawie zdjęcia mojego ? Nie musi być super podobne. Mozesz dowolnie zrobić wedle uznania :)
zdj.png

Jakiś tam pomysł juz mam, zrobię maks do niedzieli

Jasne super, ciekaw jestem efektu :)

Kurde, jednak nie mam pomysłu. Ja bardziej robie takie jak w poprzednim poście, napisy i takie tam

Jasne, szkoda trochę ale nie ma problemu :)

You've got an incredible gift.

Czekam aby zobaczyc effect koncowy....

You've got the magic touch.

Jak chcesz to robię grę i grafik by się przydał. Grafik do roboty byłoby sporo, ale nikt ci wszystkiego nie każe robić (nawet "jeden do przodu to dobrze"). Gra darmowa jak coś. Jak będziesz chciał to prześlę dane :D

Ogólnie grafika chyba 308x308, zalecany styl a'la fantasy, bez gifów ;)

Jak coś to ja nie rysuje biorę z neta i dodaje efekty.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78