You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steem-008]- czy to co robię to naprawdę spam???

in #polish6 years ago

To jest typowy błąd systemu, pewnie wpisali Cię na czarną listę. Jeśli tak, to musisz pisać do @ pleasestop , próbować się skontaktować. Na pewno tego nie poprawią ale przynajmniej mogą Cię wyrzucić z listy.

Sort:  

Pisałem z nimi za pomocą mojego kulawego angielskiego i wspomagając się translatorem. Jak będę "grzeczny" dadzą mi spokój. Teraz już widzę że niektórzy mogą faktycznie odbierać to jako spam...

... jedynie co mnie jeszcze boli to to że gdybym nadal chciał pisać takie komentarze to boty zjadą mi opinie do zera... nie chodzi mi o to czy to co robię jest dobre czy złe lecz o to że przyszedłem na steem zasmakować wolności a tu jakieś boty narzucają mi swoje zasady.

Mam rozwiązanie kolego. Zrób coś takiego:

proba.png

Tylko daj białe tło albo coś pokombinuj i jako obrazek to wstawiaj, jeśli nie robią ocr na obrazkach z postów to przejdzie ;) pozdro

Ciekawy patent lecz jednak na dzień dzisiejszy odpuszczam tego typu wpisy zupełnie.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 64578.03
ETH 2533.83
USDT 1.00
SBD 2.64