Antminer w piwnicy

in #polish6 years ago

Od końca maja wraz ze znajomymi złożyliśmy się na zakup koparki Antminer T9

18952744_433772250334961_1525020274666632359_n.jpg

Nasz kolega umieścił ją w piwnicy robią taki oto wywiew.

)

Sprzęt kopał btc od listopada od grudnia został skonfigurowany na wydobycie BCC w którego wierzymy i oczekuje wzrostów w ciągu kilku miesięcy.

Jakiś czas temu zamówiliśmy D3 z którym było wiele problemów z celnikami bitmainem itd.
W nowym tygodniu powinien on do mnie trafić.

Niestety problemy się nie skończyły bo trzeba szukać miejsca by go postawić gdyż nie da rady umieścić go obok swojego "brata".

Spoczywa na mnie misja by znaleźć miejsce do kolokacji koparki.

Sort:  

gdyż nie da rady umieścić go obok swojego "brata".

Dlaczego nie?? Postaw w poprzek stolika, nawet 3 wejda. Odprowadzanie ciepla chyba nie jest niezbedne?

instalacja nie uciągnie drugiej koparki to jedyny powód

I jak opłacało się kupić tą koparkę, bo różne opinie krążą po sieci.

W btc płaciliśmy jakoś w marcu zeszłego roku to było coś ok 1 btc pewnie tyle nigdy nie wyciągniemy chociaż kto wie jak bitcoin cash mocno poleci w górę. W pln już nam się zwrócił zakup.

Ja swoją koparkę kupiłem w czerwcu, wtedy koszt jakoś 1,3 BTC mam wykopane różne monety ale koszt BTC jeszcze się nie zwrócił, a w PLN już do przodu, zobaczymy co będzie dalej.

BCC

Bitconnect? Ale to piramida finansowa?

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91