Takie fotki z rana jak apokalipsa zesłana

in #polish7 years ago (edited)

Gdy rano wychodziłem z bloku w stronę samochodu, nie spodziewałem się, że na niebie pojawi się apokalipsa. Zaczęło się niewinnie:

Minęło zaledwie kilka sekund, a chmury zaczęły przybierać dziwnie czerwoną barwę.

By w końcu przyjąć odcień schodzących na ziemię jeźdźców apokalipsy.

Zdjęcia są świeżo z telefonu, nie były w żaden sposób modyfikowane!


Jedna osoba pod dwoma nickami.
Marek Szumny - to ja.
@lukmarcus i @marszum.

Sort:  

Kurcze, wstałem dziś po 4 i nie widziałem tego zjawiska, jak to się stało? :(

Wychodziłem z domu o 7.10 i to zdjęcie na południowy-wschód.

Spoko, spoko, myślałem, że to wcześniej było i się dziwiłem, że przegapiłem ;)

Ale zajebiste zdjęcia udało Ci się zrobić.

Fajne fajne.

musze wstac kiedys przed 9 rano to moze uda mi sie cos takeigo zobaczyc ;)

Wstać to jedno, trzeba jeszcze wyjść z domu :)

Super zjawisko!

Koniec jest bliski

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76