[Jedzenie] Kulinarny Wrocław: Naleśniki babci

in #polish7 years ago

Gdzieś już wspominałem, że ostatnimi czasy w każdy weekend razem z żoną robimy sobie wypad na wrocławski rynek, chodząc po uliczkach bez celu. Tym razem jednak zdecydowałem, że wystarczy już fastfoodów i trzeba zjeść coś teoretycznie zdrowszego.

Postanowiłem znaleźć coś na Grouponie - poza jakąś oszczędnością można odkryć w ten sposób nowe i ciekawe miejsca, o których wcześniej się nie mało pojęcia. Tak właśnie trafiłem na Naleśniki babci.

Adres: Kotlarska 29/1a (GoogleMaps, OpenStreetMap)

Nie sprawdzałem tego lokalu wcześniej, chciałem się przekonać na miejscu. I powiem wam, że dobrze zrobiłem. Na Facebooku ich średnia ocena to 2,9 gwiazdek. W komentarzach ludzie wypowiadają się o wysokich cenach i obsłudze ze wschodu. Być może dużo się zmieniło od czasu tych złych ocen do mojej wizyty - ciężko powiedzieć.

Zacznę od tego, że przywitała nas bardzo miła Ormianka. Tak jest, nie Ukrainka i nie Rosjanka, jak większość pisze. Akcent trochę podobny, ale jak widać większość woli od razu z góry kogoś określić. Dowiedziałem się także, że kucharz przyjechał niedawno z Armenii i mają jakieś nowe jedzenie, którego nie ma jeszcze w karcie.

W środku nie ma za dużo stolików, ale za to wystrój jest kameralny z fajnym klimatem. Ściany są pomalowane na biało, a na nich różne elementy czarną kreską: ramki obrazów, półki z książkami, meble czy akcesoria kuchenne.

Ale przecież nie poszliśmy tam, żeby podziwiać ściany. Jedzenie przede wszystkim. Po przejrzeniu menu zdecydowaliśmy, że ja wezmę naleśnika na słono, a żona na słodko. Mój w karcie był nazwany Włoski i miał zawierać 4 różne sery, z kolei ten dla żony to Meksykański z owocami tropikalnymi i bitą śmietaną. Zostały one podane na papierze do pieczenia na drewnianych deskach. Zawsze się śmiałem z tych, którzy robią zdjęcie jedzeniu, ale trudno :)

Były naprawdę bardzo dobre i pełne nadzienia. Swój już ledwo zmieściłem, bo ser dosłownie wypływał ze środka. Zamówiliśmy do tego jakiś domowy kompot, o dziwnie miętowym posmaku. Pani Ormianka podpytała jeszcze na koniec jak nam smakowało, a my byliśmy ogólnie bardzo zadowoleni z wizyty.

Podsumowanie jest takie, że gwiazdki z Facebooka są słabym rozwiązaniem i każdemu polecam lokal Naleśniki babci. Gdyby nie Groupon to nigdy byśmy tam nie poszli.

wszystkie fot. własne

Sort:  

Fajny wystrój.

Tych rysunków było więcej na innych ścianach, ale akurat ludzie coś jedli, więc nie wypadało robić zdjęć :)

Bita śmietana? W ciemno ze wszystkim :) Uwielbiam...

Ze wszystkim? A np. z... karkówką? :)

i zasmażka do tego :P

Nie, no karkówka to raczej z cacykami ;)

W ostatnim wyrazie coś mi się litery pomieszały i musiałem czytać drugi raz :)

Delicious food , thank you for sharing...have fun gal @marszum

Looks soo yummy :)

Super, dzięki za cynk. Pod koniec sierpnia pojawimy się w Wrocławiu to z przyjemnościa sprawdzimy :)

Fajnie :) Oglądając Twoje zdjęcia naleśników przypomniało mi się że kiedyś jadłam w Zakopanym żeberka pieczone podawane własnie na desce (ale bez rączki). Mało tego, żeberka zamawiało się na centymetry i były pyszne, nawet mam zdjęcie w moim archiwum ;) Z kolei podawanie na drewnianej lub metalowej tacce wyścielonej papierem jest ostatnio modne na Korfu w lokalach specjalizujących się w grillowanych mięsach, natomiast na greckich odpustach sam papier od dawna zastępuje wszelkie tacki i plastikowe talerze. Czyli to chyba międzynarodowa moda ;)

Jest to jakiś prosty sposób na zachowanie czystości tych desek. Mniej do mycia :)

Na pewno :) Pozostaje mieć tylko nadzieję że papier też jest czysty :D

http://www.openstreetmap.org/node/4989354700

Dodane do OSM ;-) coś jeszcze powinienem dodać?

Bardzo fajnie, czyli dobrze, że linkuję też do OSM :)

A co się musi stać, żeby pojawiła się tam ikonka jedzenia?

Na mapie już powinna być. Zazwyczaj przerenderowanie trwa około 15 min, ale może masz coś w cache więc spróbuj z Shift+ctrl+R czy jakoś tak :-)

W sierpniu wybieramy sie do Wrocławia także idealne rozwiązanie na obiad :). Dzięki.

W kolejny weekend znowu coś innego odwiedzę :)

Wrzucilam na FB ( moglam?) mam troche Wroclawskch znajomych ...

Udostępniaj gdzie tylko zechcesz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66057.55
ETH 2576.06
USDT 1.00
SBD 2.65