[Gry][Muzyka] Soundtracki… przyszła druga paczka!

in #polish7 years ago (edited)

Razem z poprzednią paczką zamówiłem też drugą przesyłkę z innego miejsca i szła niestety trochę dłużej, ale przecież nie o czas tutaj chodzi. Z zawartości nie jestem całkiem zadowolony, ale wszystko po kolei.

Wydałem 27,80 zł, z czego 8,60 zł to wysyłka.

Saints Row: The Third

Jak się okazało, pudełko to trafiło do mojej paczki przez przypadek, bo wcale tego nie zamawiałem. Sprzedawca powiedział, że mogę sobie zatrzymać do kolekcji, ale... po co? Nie ma tu nic specjalnego, jedynie puste pudełko mi się przyda.

Lords of the Fallen (Limited Edition)

Gra z abonamentu Playstation Plus, która czeka na uruchomienie z dysku PS4, bo do tej pory nie było jakoś na to czasu. W pudełku nie ma szaleństwa, ale to przecież tylko 4,00 zł:

  • pudełko dvd z dwoma płytami gry,
  • tekturowa koperta z soundtrackiem.

Płytki standardowo do wywalenia, jedynie opakowanie się przyda. Soundtrack zamierzam przełożyć do większego pudełka, więc i tekturowej koperty się pozbędę.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Epicka gra z epicką muzyką. Kto nie słyszał, niech żałuje. Chociaż samej gry nie udało mi się nigdy ukończyć, to wciąż mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi. Zakup za 5,40 zł:

  • pudełko dvd z grą,
  • pudełko dvd z soundtrackiem,
  • mapa na papierze o dziwnej strukturze,
  • obwoluta pudełek.

Takie coś lubię! Muzyka w osobnym pudełku z odpowiednią okładką - idealnie. Niestety, tak jak się spodziewałem, nie jest to kompletny soundtrack, a jedynie “wybrane utwory”, czyli tak naprawdę pięć kawałków. Trudno, wersję dwupłytową będzie trzeba znaleźć kiedy indziej. Standardowo obwoluta może się przydać, a mapa trafia do pozostałych map.

Diablo II i Diablo III


To był strzał w ciemno za 5,90 zł. Ponad 10 lat temu miałem przedpremierowe Diablo II, ale niestety przy którymś pożyczeniu do mnie nie wróciło. Była tam osobna płyta z soundtrackiem, którą puszczałem w kółko odtwarzaczu stacjonarnego komputera. Miałem nadzieję, że w tym pakiecie będzie muzyka, chociaż w opisie przedmiotu nie było o tym mowy. No i się przeliczyłem. Zostaną mi z tego tylko pudełka i książeczka, chociaż samo opakowanie do Diablo III jest naprawdę imponujące.

Might & Magic: Heroes VI (Complete Edition)

W grę miałem okazję pograć już dawno temu przez platformę Uplay, chociaż samej muzyki jakoś nie pamiętam. No ale nie oszukujmy się, to przecież Hirołsy, one nie mogą mieć złego soundtracka. Tym bardziej w cenie 3,90 zł! Zawartość:

  • pudełko dvd z grą i soundtrackiem na dwóch płytach,
  • obwoluta pudełka.

Dobrze, że z poprzedniej paczki mam pudełka na dwie płyty, teraz to będzie idealnie pasować. Sama gra trafia do kosza razem z obwolutą, która jest po prostu brzydka.

Podsumowanie

Zamówiłem pięć gier, dostałem sześć, a skończyło się na trzech soundtrackach. Ilościowo słabo, ale cenowo nie ma co narzekać. Moja kolekcja się powoli powiększa, a jeszcze długa droga przede mną. Kolejne posty już wkrótce!

Sort:  

Fajny motyw z tymi grami, nie wiedziałem, że tak tanio można kupić takie perełki. W sumie to jedynie kolekcjonersko, bo niemal wszystkie gry teraz potrzebują cdkey'i itp.

Jeżeli kogoś interesują same dodatki do kolekcjonerskich gier to jest to fajna sprawa. Zresztą bardzo często jest tak, że te gry posiada się na jakiejś platformie w wersji cyfrowej, a płyty nigdy się nie miało w ręce :)

Pamiętam klimat jaki wprowadzała Muzyka w diablo II, świetne dopasowanie. Skyrim też na wysokim poziomie, ogólnie w serii TeS bardzo podoba mi się "wspólna" główna ścieżka dźwiękowa.
Dobry zakup :)

Klimat muzyki z pierwszego Diablo był ogromny, ale niestety nie zostało to wydane nawet w wersji cyfrowej, a sama gra na płycie jest białym krukiem.

A zdradzisz w jaki sposób nabywasz takie perełki ? Sam chętnie kilka płytek w dobrej jakości bym posluchal

Po prostu na Allegro :) Wchodzisz w kategorię GRY i szukasz "soundtrack" z zaznaczeniem opcji "szukaj też w opisach i parametrach". Następnie ustawiasz według ceny. Przewijasz po kolei, omijając masę kluczy na Steam. Gdy już coś znajdziesz to patrzysz na inne przedmioty sprzedającego, żeby połączyć w jedną wysyłkę. I najlepiej paczkomatem, bo tanio :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61436.95
ETH 3388.33
USDT 1.00
SBD 2.49