Witam was kochani ......

in #polish6 years ago

Dzisiaj jak co tydzień rano w sobotę ważna chwila dla mnie czyli wchodzenie na wagę .

20180721_043333.jpg

Dla przypomnienia powiem wam że tydzień temu warzyłam 67,6 no jak to się mówi szału nie ma ale walczę dalej .Powiem wam że te zmiany w pracy to mnie dobijają ,gdyż przy diecie jest ważne posiłki regularne co 3 godziny a ja przy maszynie nie mam czasu aby odejść , bo przerwę w pracy mam tylko jedną .

Zresztą są na każdym kroku kamery i dyrekcja nas obserwuje,nieraz sobie myślę że zachowują się jakbyśmy pracowali przy jakimś złocie albo produkowali pieniądze .

Wracając do tematu mam pytanie czy ktoś z was pije koktajl odżywczy z Herbalife lub pił ?

Na pierwszym spotkaniu Analizy Wellness znajoma zaproponowała mi właśnie ten koktajl u niej kosztuje 195 zł. to jest duży koszt ale podobno można kupić na allegro . Jet pożywny i zawiera dużo witamin i wartości odżywczych .

20180721_171120 (3).jpg

20180721_171136.jpg

Czekam na Wasze opinie pozdrawiam...!!!

pstryknięte @ mariaaneta1971

tel.samsung J5

Sort:  

Super, ze dalej walczysz. Rzeczywiście cena koktajlu wysoka, a moze bys tak sama w domu sobie przyrzadzila jakis fit koktajl w bidon i do maszyny i heja? Nie znam sie, ale duzo wszedzie zawsze tych diy koktajli na blogach stad moja propozycja.

cześć kochana dzięki za wsparcie tacy jak ty dają mi kopa na następny tydzień, żebym miała siłę w sobie i dalej walczyła .

....co do koktajli to masz racje poszperam na blogach pozdrawiam ...

Zobacz na skład ile w tym "koktajlu" chemii, lepiej będzie jak zainwestujesz te pieniądze w siebie czyli w warzywa, owoce i wodę.

Dzięki i masz racje popieram ale moja znajoma schudła 12kg w 4 miesiace i piła koktajl 2 razy dziennie .

Może zainwestuje w # jak to ująłeś w siebie #

Pozdrawiam !!!

Ja schudłem 20-22 kg w 6 miesięcy bez koktajli. To nie koktajl doprowadził ją do -12 kg, mógł w kilku % pomóc, ale to tylko jako dodatek a nie główny powód.

Dawno na wadze nie byłem. Jak nie zapomnę to rano muszę na nią wskoczyć i zobaczyć co się dzieje. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28