Witajcie kochani jak co tydzień...

in #polish6 years ago

20180804_124234.jpg

Moje zadowolenie nie zna granic i ciesze się że 1 kg mniej . Widzę że kasze i ryże służą mi pod wszelką postacią . W pracy koszmar naskakam się na tej mojej maszynie i są efekty spalania tłuszczu .Wody wypijam więcej niż przewiduje mój metabolizm .

U nas w pracy 34 stopni na hali czy to dzień czy to noc masakra zrobili nam przerwę na popołudniowej i na rannej zmianie 10 minutową i to wszystko .Baniaki z wodą są ale za to kubków niema albo odwrotnie ....... # ale potwierdza się jedno upały wykańczają nawet twardzieli #

Pozdrawiam was kochani ....

fot. samsung J5

pstryknięta @mariaaneta1971

Sort:  

Czy ja nie umiem liczyć czy to ponad 5 kilo w miesiąc?!

Tak kochana ciesze się i jestem zadowolona oby tak dalej ,nie chce zapeszyć

Pozdrawiam !!!

Trzymaj się ciepło, dbaj o dobre jedzenie i ruch, bo czekam z niecierpliwościa na następny update wagi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99