Kochani moi po długim tygodniu jestem i witam was serdecznie.....

in #polish6 years ago

20180813_084239.jpg

Jak co tydzień w sobotę się ważyłam lecz miałam zawrót głowy i na dodatek popołudniu do pracy . Stwierdziłam ze od czasu kiedy zaczęłam stosować sama dietę nie boli mnie głowa czuje się i lżej nie męczę się tak szybko .

Dziewczyny z pracy żartują ze mnie, że jeszcze trochę i wyjdę za maszyny jak osa

Niech sobie żartują na mnie to nie działa .Najważniejsze , że ubyło mnie 0,5 kg mniej a jeszcze trochę chcę spaść z tłuszczyku. Obiecuję że następny post będzie związany z moją dietą .

Pozdrawiam !!!
@ mariaaneta1971

pstryknięte tel. samsung J5

Sort:  

Powodzenia. Trzymam kciuki i mam podobną misję :)

Dziękuję bardzo i też trzymam kciuki za ciebie...

Pozdrawiam !!!

powodzenia ciociu :)

Dziękuję Ci bardzo Pituś

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63510.21
ETH 3068.27
USDT 1.00
SBD 3.81