Pierwsze LOGO

in #polish6 years ago

Po dłuższej przerwie pojawiłam się z pierwszym własnym logo. W końcu i po co mi to? Logo powstawało dość szybko i na potrzeby 14 SLUGFEST,U. Co ja mogę mieć wspólnego z MMA (mieszanymi sztukami walki)? Tylko tyle, albo aż przygotowaniem zawodnika od strony dietetycznej, by wchodząc na wagę, waga się zgadzała do swojej kategorii, by naładować zawodnika po ważeniu, by miał siłę i energii. Na tym etapie Ci młodzi mężczyźni jeszcze nie wiedzą, żeby wspiąć się na sam szczyt to nie tylko pięści są ważne jak i to co znajduje się w środku i tam funkcjonuje . Mam nadzieje, że przez ten mój mały debiut chłopaki zrozumieją, że nie tylko trening jest ważny, ale i porządna dieta też się liczy. Trzymajcie kciuki 13 kwietnie. Na pewno będę dawać znać jak nam poszło, bo marzenia się spełniają.

mmmm.png

Sort:  

13 kwietnia to już tuż tuż. Życzę powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63578.99
ETH 2611.82
USDT 1.00
SBD 2.85