12 tygodni redukcji #3

in #polish6 years ago

Witam wszystkich serdecznie zainteresowanych właśnie tą tematyką na moim profilu.
Chciałabym jednak napisać kilka sprostowań.

  • jestem dietetykiem i nie musicie się martwić o moje makro
  • czy zrobiłam właściwą masę - to okaże się po redukcji
  • czy za bardzo mnie ulało w okolicy brzucha - napisałam wyraźnie, że wrzucam właśnie zdjęcia brzucha bo tu pojawiają się jakieś kompleksy
  • plus proszę drodzy panowie wziąć pod uwagę jestem kobietą w każdym dniu cyklu moja waga będzie się różnić, jak i poziom zatrzymania się wody w organizmie
  • przepraszam, że nie wrzuciłam pięknego ustawionego zdjęcia, które nadaje się na instagram, tylko czystą rzeczywistość, że fałdka wychodzi mi z majtów
  • nie dla każdej kobiety jednak liczy się idealna sylwetka z okładki

PS. Któregoś dnia zbiorę się i napiszę całą historię

IMG_20180412_193047896.jpg

Sort:  

Na tym zdjęciu już faktycznie widać progres. pozdro :)

@mastek Dzięki wielkie ;) jak widać zdjęcie zdjęciu nie równe

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80