Rozmarynowy olejek podobno poprawia zapamiętywanie nawet do 75%! Eksperymetowanie na 100%!

in #polish6 years ago (edited)

Rozmaryn podobno działa cuda na pamięć.
Ostatnie wyniki nie wiem czy naukowe, czy też nie. Mówią o poprawie zapamiętywania nawet o 75 % to jest bardzo motywujące szczególnie dla studentów. Dlatego postanowiłam to przetestować na własnej skórze albo co do ścisłości na moich szarych komóreczkach nerwowych. To jest mojej roboty rozmarynowa oliwa :)
rozmaryn.jpg
Sama uczyniłam się króliczkiem doświadczalnym w celu uwierzytelniena albo odrzucenia tego postulatu...Od razu nadmienie że fajnie raźniej się po wypiciu tego naparku czuje. Daleka jestem od dalekosiężnych wniosków ale bez dwóch zdań wyostrza bynajmniej mój umysł i poprawia bystrość. Czytałam o tym jak olejek z rozmarynu działa takie cuda. Ale z braku olejku rozmarynowego (bo chodzi tutaj o extrakt z rozmarynu) a chojności rozmarynowej w moim ogródku, zaparzyłam sobie rozmarynku i musze przyznać że jest powwer.
Działa bardziej stymulująco na moje szare komórki nerwowe niż kawa, bo kawa mnie totalnie usypia a nie popudza!

Napiszcie jeśli ktoś pił herbatki rozmarynowe na poprawe zapamiętywania?
Jeśli tak to jak działała? Ja będe kontynuować picie mojej rozmaryniowej herbatki bo czuje się po niej raczej rewelacyjnie. Nadmienie że dzisiaj to jest dzień 3 mojego rozmarynowego eksperymentu :)
Nic tylko mi się piosenka przypomniała...O mój rozmarynie rozwijaj się....I na tym zakończe mój dzisiejszy post bo mnie roznosi energia i wykorzystam to na porządkowanie ogródka.

Buziale dla Wszystkich
od Gosi :)

Sort:  

Nie pamiętam.... :P

Hahahaha :) Nie pamie'tam :) To pewnie nie pilas' tego cudu rozmarynowego :)

Super post! Ja czytałam ostatnio badania w których nawet wąchanie rozmarynu kilka razy dziennie (jakkolwiek to nie brzmi) przyczyniało się do poprawy pamięci w większości osób. Na pewno warto spróbować z olejkiem :)

Wa'chanie rozmarynu to jest PRZE REWELKA...Az sama sie' dziwie jak to dziala...
Polecam w okresie sesji i wyte'z'onej pracy umyslowej. DZIALA w taki sposo'b z'e rzeczywis'cie poprawia zapamie'tywanie i wyostrza bystros'c' umyslu... Od jutra testuje oliwe rozmarynowa' :)

A jak coś takiego się robi ?

Okrutnie prosto. Ja zaparzylam taka' galazke rozmarynu. Jest moc jak sie' pije. Fajne to jest. Stawia na nogi. Bede pic' codziennie rano na pewniaka :)

Herbatke pros'ciutko. Oliwe z rozmaryny tez' do butli oliwy dodajesz chojna' gala'zke rozmarynu i zostawiasz na pare tygodni. Moja ma ponad miesia'c i jest is'cie rozmarynowa :)

Muszę wypróbować, też mam sporo rozmarynu w ogródku :)

Od 3 dni popijam herbatke rozmarynowa' i bardzo mi smakuje. Polecam :)

Ok, od jutra zaczynam :)

Osobis'cie chyba wole wa'chanie rozmarynu bo ma bardziej intensywny zapach i zabrzmi to troche dziwnie ale pachnie lasem takim choinkowym lasem :)

Na pamiec nie pilam.... ale wierze ze to dziala :) .. natomiast dziala cudownie na wlosy paznokcie :) ... mozesz takim naparem przemywac cialo;> dziala ujedrniajaco :) przetestowane hehe..... herbatka jest polecana przeciw rakowi ....:) codziennie picie naparu z rozmarynu poprawia krazenie :) poprawia system imunologiczny :) .... no ale skoro piszesz ze dziala rowniez dobrze na pamiec to jeszze bardziej warto pic :) ...

aaaaaaa i zrobilam kiedys ocet jablkowo - rozmarynowy :) .... teraz zrobie jeszcze oliwe :) bo juz dawno nie robilam :) .... :) a uwielbialam skroplone pomidorki taka oliwa rozmarynowa ....generalnie salatki :) ...

Masz jakieś namiary na te badania?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61293.86
ETH 2930.90
USDT 1.00
SBD 3.65