You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stało się. Od dzisiaj. Wracam do wegetarianizmu.

in #polish7 years ago

Każdy ma prawo do jedzenia czego chce. To jest moja osobista decyzja i tak zostanie. Pan też ma prawo wyrazić swoją opinie...
Tak jajka uwielbiam i b.ede je jeść bo nie zabieram się za veganism, tylko za wegetarianizm.

Sort:  

Biedne nienarodzone kurczaczki :(

Kurczaczki aby się urodziły to potrzebują bynajmniej koguta w zagrodzie, a tak to nie ma mowy o kurczaczkach chyba, że kury są wiatropylne?
Ale to chyba nie wchodzi w gre...

tak sobie zażartowałem sobie.. ale to przecież prawda, gdybyś nie zjadła jajka to po wysiedzeniu urodzi się kurczak

Are you serious? Wychowałam się na wsi, i takie cuda sie nie dzieją. Jeśli w zagrodzie nie ma koguta to nie ważne ile kura by wysiadywała jajo to żaden kurczak się z tego nie wykluje. W przypadku ptaków musi być troszke seksu ;) Takie jajka ze sklepu jeśli pochodzą z farm nie sądze aby miały taki potencjał aczkolwiek moge się mylić. Jeśli dbają o kurki holistycznie to seksik też powinny mieć zapewniony ;)

A widzisz, o tym nie wiedziałem, że nie każde jajko -> kura, ciekawe co miałem z biologii bo nie pamiętam :P

Seksik musi być u kurek jeśli chcemy kurczaczki. Widze że nie byłeś obecny na paru lekcjach biologii... To jest pewne :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33