Jedna babeczka za 150 pajacyków...

in #polish7 years ago (edited)

Pajacowo - babeczkowy układ...
Tak kupiłam dzisiaj mince pie... Tak to takie angielskie bomby cukrowe ( ciasto kruche z nadzieniem z rodzynek, orzechów, rumu i innych ulubionych suszonych owoców).
babeczka.jpg
Mój najstarszy syn je uwielbia, ale jest mały waruneczek. Mianowicie, aby taką babeczke chrupnąć trzeba wcześniej 150 porządnych pajacyków wykonać. Ja też pajacykowałm dodajać otuchy, a Wiliam nadal pajacuje....a On na to...Ja che dwie babeczki...Co za determinacja. Mi by się nie chciało. Jutro może będą pompunie... Czuje że albo będziemy super fit albo nam się totalnie odechce słodkości. Ale patrząc na dzisiejsze rechotania w czasie wykonywania pajaców mojego najstarszego syna to chyba będzie bardzo fit, bo uwielbia słodycze do tego stopnia że gotów jest ćwiczyć. I to mi się podoba... Może się zniechęci do słodyczy... A jak nie to be'dzie tylko zdrowszy...
Ja zrobiłam 150 pajaców i mi się odechciało tej babeczki. Czyli działa chociaż w moim przypadku...

Pozdrawia Gosia fit :)

Sort:  

hihihihih :) dobre .... nie ma dzis juz mocy ... ale jak tylko jej nabiore wroce tu i zavotuje :)

Ja dzisiaj pajace wykonalam dobrowolnie nie za kare z'e cos' slodkiego zjadlam, ale dla mojego cialka w nagrode :)

odechciało Ci się bo gdybyś ją zjadła to byś zrujnowała to co zyskałaś robiąc te pajacyki, cukier zabija :)

Hahahahaha...
Masz racje...
Na mnie te pajace to taka' moc maja' z'e nawet nie popatrzylam na cistka dzisiaj jak sobie pomys'lalam z'e musze 150 pajaco'w. W rzeczy samej zaraz ide robic' te pajacyki ale dla czystej przyjemnos'ci...Tylko musze znales'c' sposo'b na 11 letniego juniora co uwielbia wszystko co ma cukier w swoim skladzie...

Po 150 pajacykach to woda jest potrzebna :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79