Moja refleksja na temat wegetarianizmu...

in #polish6 years ago (edited)

Jak to jest być wegetarianką?

Czy da się życ bez mięsa?
Pewnie i to jeszcze jak!

Cześć to już 6 tygodnio od mojej decyzji aby nie jeść mięsa.
Nie tylko nie czuje się ograniczona, wręcz przeciwnie czuje się cudownie i spełniam się jako osoba nie jedząca mięsa. Kocham mój nowy styl życia bez przemocy i agresji...

Życze Wszystkim Wspaniałego Dnia
Buziaki od Gosi :)

Sort:  

Gratuluję decyzji

Dziekuje i zachęcam do dołączenia :)

Podziwiam :) Pieknie wygladasz :) taka zywa, oczyszczona, pelna energii !!!!!!!

Jak Twoja rodzina ustosunkowuje sie do tej decyzji ?

Dzieci jedzą razem ze mną :) Rodzina patrzy na to z przymróżeniem oka; troszke że wymyślam, ale ja to rozumiem bo jeszcze pare miesięcy temu jadłam mięso a teraz to mi nawet przez myśl by nie przeszło aby jeść mięso. Moge powiedzieć że bezboleśnie :) Dziękuje Kochana :) Czuje się wręcz rewelacyjnie :) To że tryskam energią to superowy bonusik zgarniam to dwoma rękami :)

Powodzenia :) i jak zobacza efekty zdrowotne :) predzej czy pozniej zrozumieja .....

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28